Computer Troubleshooters împreună cu Primăria Sector 4 anunţă încheierea, în Capitală, a Caravanei Computer Troubleshooters – “Împreună pentru o Societate Informatizatăâ€, eveniment cu o valoare totală de 170 000 RON, care a adus la standuri aproximativ 300 de persoane fizice pentru a-ÅŸi repara calculatoarele ÅŸi a fost realizat în 9 oraÅŸe între 8 ÅŸi 30 iulie, anul curent. Caravana se va deschide cu o conferinţă de presă, de la orele 10.30 ÅŸi va continua cu evenimentul propriu-zis de acordare asistenţă IT gratuită celor care îşi vor aduce computerele sau doar vor menÅ£iona ce probleme au, în incinta Primăriei Sectorului 4, BucureÅŸti, de la orele 10.00, până la orele 16.30.
Oprirea finală în Bucureşti, ca şi în provincie, va fi constituită din două părţi – în prima parte va avea loc o conferinţă public-privată, joi, 30 iulie, de la orele 10.30, în Sala de Conferinţe a Primăriei Sector 4, eveniment realizat cu ajutorul primăriei, prin intermediul căreia compania Computer Troubleshooters intenţionează să atragă susţinerea comunităţii de afaceri locale pentru noi proiecte sociale desfăşurate în fiecare regiune. Cea de-a doua parte a evenimentului va fi dedicată întâlnirii cu publicul larg, unde, de-a lungul întregii zile, 2 angajaţi ai companiei vor acorda asistenţă IT gratuită, dar şi carduri de reduceri de 50% la reparaţii sau chiar gratuităţi, în funcţie de natura problemei.
Evenimentul a fost lansat în Bucureşti, pe data de 8 iulie, şi a continuat cu Râmnicu Vâlcea pe data de 9 iulie. Totodată, Caravana a poposit în Deva şi Reşiţa pe 13 iulie, urmând Târgu Mureş pe 20 ale lunii. odată cu Ploieştiul, iar Bacău pe 22, Cluj pe data de 23 iulie şi Oradea pe 24. Demersul se va încheia cu un eveniment susţinut în Bucureşti, pe data de 30 iulie.
Acţiunea s-a desfăşurat sub forma unei caravane în care, în fiecare dintre oraşele menţionate, Computer Troubleshooters a oferit consultaţii gratuite tuturor persoanelor care au venit cu desktop-ul sau computerul portabil la locaţia în care s-a desfăşurat evenimentul. De asemenea, s-au oferit discounturi de 50% pentru problemele depistate la faţa locului şi chiar reparaţii integral gratuite pentru probleme ce nu implică reinstalări de sistem sau furnizare de componente hardware.
Unul din scopurile acestui proiect este de a se transforma într-un generator de noi idei de proiecte pe responsabilitate socială, în care să se implice segmentul administrativ reprezentat de primăria locală şi cel privat, reprezentat de comunitatea de afaceri şi Camera de Comerţ şi Industrie. Astfel, prima oprire a caravanei în Bucureşti a adus o propunere de proiect de accesare a fondurilor europene în beneficiul comunităţii. În oraşele ce au urmat Bucureştiului, propunerile venite din partea participanţilor la eveniment au devenit tot mai interesante: târguri de IT, şcoli de vară IT pentru copiii unei şcoli din Râmnicu Vâlcea, concursuri pe teme de cunoştinţe IT între cele mai bune şcoli cu profil de informatică din municipiu etc. Ultimul eveniment, din Oradea, a adus şi cel mai complex nou proiect de responsabilitate socială. Acesta va implica trei licee din Oradea, ONG-ul ADOR, primăria locală şi compania Computer Troubleshooters şi se va derula începând cu martie 2010, in municipiul Oradea.
ÃŽn legătură cu evenimentul din BucureÅŸti, domnul Csaba Anghel Nagy, francizat Computer Troubleshooters Sectorul 3, alături de domnul Marius Stanca, francizat sectorul 1, aÅŸteaptă cu interes bucureÅŸtenii care au probleme cu calculatorul sa vină să ÅŸi le rezolve la Primăria Sectorului 4. “Ne dorim foarte mult ca mesajul nostru să ajungă la cei care au nevoie de asistenţă profesionistă în domeniul IT. Este important ca publicul bucureÅŸtean să răspundă pozitiv unei astfel de invitaÅ£ii de a participa la un eveniment de responsabilitate socială, ca semn pentru noi că putem să ne gândim deja la noi proiecte care să vină în sprijinul publicului ÅŸi, mai ales, al tinerilor interesaÅ£i de domeniul ITâ€, a declarat domnul Csaba Anghel Nagy.