FILME

Universal continuă strategia de expansiune

Universal Networks International (UNI) prezintă dovezi clare despre succesul continuu al strategiei de expansiune a canalelor sale ÅŸi al planurilor de creÅŸtere viitoare. Din 2007, afacerea UNI a crescut consistent, de la 14 la 70 de canale în 2010, stabilind ca prioritate lansări viitoare ÅŸi servicii HD. ÃŽn octombrie 2009, Universal Networks International a anunÅ£at o investiÅ£ie de milioane de dolari în portofoliul revitalizat de cinci canale noi (Syfy Universal, DIVA Universal, 13th Street Universal, Universal Channel ÅŸi Studio Universal), ca element cheie al acestei strategii, alături de noile servicii HD ÅŸi VOD. Lansarea acestor noi branduri ÅŸi servicii a început – Universal Channel în Japonia ÅŸi Africa de Sud, Syfy Universal în FranÅ£a, Marea Britanie, Spania, Benelux ÅŸi Rusia, urmate de multe altele în 2010/2011. Introducerea canalului Studio Universal în America Latină a înregistrat o creÅŸtere pan-regională de 20%, an după an, pe segmentul de public femei 18-49. Lansarea Syfy Universal în FranÅ£a în ianuarie anul acesta a cunoscut o creÅŸtere spectaculoasă de 43% pe segmentul de public 25-49, cu un share care l-a plasat pe locul 2 pe acest segment, în topul canalelor.

Din momentul lansării strategiei de rebranding în care a investit milioane de dolari, numărul de abonaţi UNI a crescut la 180 de milioane, iar distribuţia s-a extins în 150 de ţări la nivel global.

Strategia de brand este susţinută de o investiţie semnificativă în conţinut original difuzat în premieră, destinat acestor canale formatoare de gusturi. În octombrie 2009, UNI a anunţat un parteneriat extraordinar de producţie cu E1 Entertainment pentru serialul HAVEN, bazat pe romanul lui Stephen King. Următoarea colaborare dintre UNI şi E1 a fost pentru drama poliţistă ROOKIE BLUE. UNI şi E1 au lansat serialul ROOKIE BLUE la MIP-TV, unde au fost prezenţi şi actorii principali, Missy Peregrym şi Gregory Smith. De curând, a fost anunţată colaborarea cu USA Network pentru FACING KATE, cu Sarah Shahi, o dovadă în plus pentru angajamentul UNI de a lucra cu cei mai buni parteneri în coproducţie, cu scopul de a obţine cele mai bune programe pentru audienţe globale.

Conţinutul de cea mai bună calitate al UNI va fi difuzat în premieră pe cele cinci canale noi ale companiei, printr-o abordare de 360 de grade, alături de noile platforme digitale, cum ar fi site-ul Syfy Universal, creat să susţină noile brand-uri şi să conecteze fanii de pretutindeni.

Laurent Dumeau, Vice President, Global Affiliate Sales, a declarat: “Universal Networks International îşi ţine promisiunile şi aici ne referim la business. Ne mândrim cu parteneriatele încheiate cu clienţii noştri pentru distribuţia brandurilor noastre globale de prestigiu, într-un mod adaptat pieţelor locale. Aşteptăm cu nerăbdare să lucrăm cu partenerii noştri pentru a investi în viitorul fiecăruia dintre noi, pentru a crea cele mai bune şi mai apreciate canale de divertisment din lume.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *