LifeStyle

Tchibo si Propaganda sustin tinerii artisti

Prima etapa a campaniei “Inspira prin gestul tau” s-a finalizat.
Dintre cele 236 de proiecte inscrise (la categoriile Fotografie, Design de Genti si Design de Obiecte de Interior), juriul campaniei a ales la final trei, pe “cele mai cele”.

Dar campania nu se termina aici, pentru ca timp de 2 luni artistii desemnati castigatori isi vor pune in practica proiectele, iar lucrarile lor vor ajunge la consumatorii Tchibo!

“Am fost placut surprinsi de originalitatea de care au dat dovada participantii inscrisi, de solutiile inovatoare si perspectivele noi prin care au abordat si rezolvat cerintele categoriilor. Dar ne bucura si faptul ca proiectele artistilor si campania initiata de Tchibo au starnit un interes atat de mare, drept dovada cele 236 de proiecte inscrise, sau cele aproximativ 70.000 de mii de vizite pe website.” ne-a spus Carmen Oprea, Brand Manager Tchibo Exclusive si Tchibo Family.

Consumatorii au avut posibilitatea sa se implice direct, sustinand tinerii artisti atat prin cumpararea pachetelor de cafea Tchibo Exclusive participante la promotie cat si prin votarea proiectelor preferate pe site-ul concursului.”Campul de bataie” a fost site-ul www.inspirapringestultau.ro, care a inregistrat, in ultimele zile de vot, 3000 vizitatori unici pe zi.

In ultimele 2 saptamani, toate cele 30 de proiecte finaliste au fost jurizate in functie de mai multe criterii: clasamentul final de pe site-ul campaniei (25%), originalitatea proiectului (40%) si fezabilitatea acestuia (35%). Juriul a fost compus din 2 reprezentanti Tchibo si, in functie de domeniu, de cate un reprezentant al revistelor partenere: The One, Tango si Tabu. Din partea Tchibo, au participat Monica Radulescu – Marketing Manager Tchibo Brands si Carmen Oprea – Brand Manager Tchibo Exclusive si Tchibo Family, iar din partea revistelor partenere: Delia Bartosin – Editor The One, Nouria Nouri – Editor Tango si Noemi Revnic – Consultant PR&Events Tabu.

In urma jurizarii finale, au fost alese proiectele a trei artisti, aferente celor trei domenii. Fiecare artist primeste finantare pentru realizarea proiectului castigator, mai precis realizarea a 20 de genti, 20 de obiecte de design interior sau 20 de fotografii.

La finalul programului, fanii lor si consumatorii produselor Tchibo pot castiga cate un obiect realizat de cei trei artisti, daca achizitioneaza pachetele de cafea Tchibo Exclusive cu eticheta promotionala si trimit codul din interior prin SMS la 1896 sau direct, inscriindu-l pe site-ul www.inspirapringestultau.ro.

And the winners are…

Pe 15 noiembrie au fost alesi cei trei castigatori ai concursului ”Inspira prin gestul tau!”.

Adrian Bulboaca. Are doar 20 de ani, este student la Imagine si Film si marele castigator al sectiunii Fotografie

Dalia Poleac. Traieste in viitor si ideile ii vin tot de acolo. A fost aleasa castigatoarea sectiunii de Design Genti.

Daiana Oana Prundurel. Are o imaginatie supradimensionata la fel ca si obiectele pe care le creeaza. Este castigatoarea sectiunii Design de Obiecte de Interior.

Arta cere sacrificii

Echipa Tchibo cat si Propaganda au facut toate eforturile ca inspiratia ta sa ajunga la tinerii artisti. Ei sunt:

Din partea Tchibo:

Monica Radulescu – Marketing Manager Tchibo Brands
Carmen Oprea – Brand Manager
Carla Zgripcea – Brand Manager
Irina Dumitru – Trade Marketing Coordinator

Din partea Propaganda:

Copywriter: Costin Calugaru
Art Director: Ionut Pascu
Graphic Designer: Vlad Bojan
Creative Supervisor: Costin Milu
Creative Director: Andrei Tripsa
Sonia Vlad – Account Director
Miriam Ivanescu – Account Executive
Andrei Tudorache – Junior Account Executive
Simina Leotescu – Head of strategic planning
Luciana Bodolan – Strategic planner
Ioana Giosan – New Media Supervisor
Laura Badea – Media Director

Pe acelasi site, ii puteti urmari cei trei artisti la lucru, iar noi revenim cu noutati cat de curand!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *