LifeStyle

Solidaritatea femeilor nu are pret!

Campania Ia Atitudine! a mobilizat in cateva zile peste 500 de femei sa lupte impotriva cancerului
In primele 3 zile, campania sociala Ia Atitudine!, initiata de catre Dana Savuica si revista Stiletto.ro, a reusit sa uneasca eforturile a peste 500 de femei, epuizand stocul de 100 de produse dedicat licitatiei, si inregistrand peste 450 de mesaje de solidaritate. Meli Melo – Paris este noul partener al campaniei sociale “Ia atitudine!” prin oferirea a 199 de bratari cu noua pandantive.

Mesajul transmis a fost foarte bine primit iar cele 100 de bratari puse la dispozitie pentru 2 luni de desfasurare a campaniei s-au epuizat deja. Desi pretul de pornire era de 50 RON, peste jumatate din femeile care au fost solidare au licitat suma maxima de 100 RON. Initiatorii campaniei s-au adresat tertilor pentru a suplimenta numarul bratarilor, astfel incat mesajul actiunii sa fie transmis mai departe si sa se continue strangerea de fonduri pentru femeile aflate in lupta cu aceasta boala cumplita: cancerul.

Meli Melo – Paris a raspuns la solicitare si a devenit noul partener care doreste sa “Ia Atitudine!”, oferind 199 de bratari – serie limitata – ce vor putea fi achizitionate, in exclusivitate, la adresa campaniei www.stiletto.ro Fiecare bratara comandata va fi insotita de o fundita roz oferita de Estee Lauder. Fondurile obtinute vor fi folosite pentru ajutorarea femeilor aflate in acest impas.

“Am fost impresionata sa constat cat de personal si-au povestit femeile dramele proprii sau pe ale celor iubiti. Avem nevoie doar de un spatiu in care sa fim ascultate, in care suferintele noastre sa fie impartasite – constientizarea faptului ca nu trecem singure prin probleme ne face mai puternice, ne aduce speranta. Am intentionat sa le invat pe femei, si am reusit sa invat eu din experienta acestora: am decis sa fiu mai constienta de sanatatea mea”, afirma Evelin Fabritius, Publisher Stiletto.ro si General Manager Magnetique.

“Prin gestul tau de a cumpara si purta bratara roz poti ajuta alte femei sa viseze si sa-si atinga visele! Alege sa porti bratara roz si ia atitudine fata de cancer! Aceasta bratara iti aminteste ca trebuie sa mergi periodic la medic. Bratara se distinge prin lantul argintiu delicat si cele noua pandantive in forma de nasturei – simbolul luptei impotriva cancerului. Numarul pandantivelor are semnificatii profunde: in numerologie indica schimbarea, evolutia nascuta din inspiratie iar in cultura chineza, noua este simbolul longevitatii, al vietii vesnice.”, spune Dana Savuica. “Pentru noi femeile, cifra noua este legata de cel mai frumos dar pe care viata ni-l poate face: acela de a fi mama. Noua luni purtam in pantece o minune care apoi ne insenineaza intreaga viata… copilul.”
“Cand eram mici, visam sa devenim mari actrite, balerine sau femei de succes asemenea mamelor noastre. Cand am crescut, ne-am pastrat dorinta de a atinge obiective marete si de a da o forma luminoasa vietii noastre. Multe dintre noi nici nu ne dam seama cat de dureroasa poate fi neputinta realizarii viselor si imposibilitatea de a-ti construi viitorul asa cum iti doresti din cauza maladiei care spulbera toate sperantele – cancerul.”, declara Dana Sofia, Marketing Manager Meli Melo – Paris.

Campania sociala Ia Atitudine! are scopul de a determina femeile sa constientizeze problemele pe care le poate genera cancerul, si punctual, de a strange fonduri ce vor fi oferite unor femei care au nevoie de ajutor. Platforma de comunicare, pusa la dispozitie de catre revista online de atitudine si lifestyle feminin Stiletto.ro, va oferi tuturor femeilor sansa de a constientiza repercusiunile bolii si de a se implica, prin actiuni concrete. Femei reale, necunoscute publicului larg, dar si foarte multe persoane publice, si-au expus povestile si trairile personale in lupta cu cancerul si si-au insusit bratara campaniei luand, astfel, atitudine!

Printre parteneri, pana in acest moment, in campania Ia Atitudine!, putem enumera Liniile Aeriene KLM, compania de cosmetice Estee Lauder, Meli Melo – Paris, Comunitatea de Femei iDieta.ro. Au luat atitudine! si au sustinut public campania initiata de catre Dana Savuica si Stiletto.ro realizatorii emisiunilor 6! Vine presa, La sueta cu Bahmu, Neatza cu Razvan si Dani, Geta Voinea Hair&Style, si 710 – Dimineata la B1tv.

Cei care doresc sa poarte simbolul campaniei, sau sa faca o donatie pentru a sustine cauza campaniei vor putea depune bani in contul bancar: RO11BRDE450SV55839834500 – RON. Mai multe detalii pot fi gasite la adresa www.stiletto.ro

Despre Dana Savuica
Dana Savuica nu este la prima initiativa de acest gen, ea raspunzand prompt si altor campanii sociale (un exemplu il reprezinta implicarea ei in campania demarata de catre Mihaela Radulescu “Vedete pentru sinistrati”, participarea sa la toate actiunile intreprinse de Unicef, la marsul Roz initiat de catre Avon iar acum, sprijinita de parteneri puternici, vine in ajutorul femeilor lovite de cancer, influentata fiind si de relatia de prietenie pe care o are cu Anca Parghel.

Despre Meli Melo – Paris
Detinatorul brandului Meli Melo – Paris, lider pe piata de bijuterii si accesorii fantezie, compania Gamabell Exim SRL s-a infiintat in anul 1997, cu actionariat francez, si si-a directionat inca de la inceput toate eforturile catre satisfacerea si loializarea clientilor prin furnizarea unor bijuterii si accesorii fantezie care respecta cele mai inalte exigente in materie de calitate si design. Misiunea companiei: “Exploram universul feminin si dezvoltam personalitatea femeii moderne prin provocarile modei. Oferim femeii frumusete, rafinament, eleganta si dinamism prin produsele si serviciile noastre.”

Despre Stiletto.ro
Lansata exact in urma cu 3 ani, in 2005, de catre trustul de presa online Magnetique, publicatia online Stiletto.ro, revista de atitudine si lifestyle feminin, se adreseaza femeii cu un nivel ridicat de educatie si venituri, preocupata atat de ultimile trenduri in fashion si beauty, dar si de problemele cu impact social, care ii influenteaza experientele de viata, in fiecare zi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *