Stiri

RDS & RCS – serviciul de relatii cu clientii nu-si face treaba

Am primit acest mesaj la redactie. Recomandam tuturor clientilor RCS & RDS sa citeasca aceasta scrisoare deschisa:

“Doresc pe aceasta cale sa protestez in privinta modului in care compania RCS&RDS, prin angajatii departamentului de Relatii cu Clientii, intelege sa inregistreze, sa investigheze si sa solutioneze problemele semnalate de catre clientii sai. Este inadmisibil ca o situatie banala, ce ar fi trebuit rezolvata in cateva minute printr-un simplu telefon, sa degenereze intr-un conflict ce treneaza de mai bine de doua luni. Este inadmisibil ca intr-un stat democratic si civilizat o companie de talia RCS&RDS sa isi permita tactici abuzive, monpoliste, ilegale si de intimidare in relatia cu clientii.

Situatia conflictuala ce a dus la redactarea acestei scrisori a inceput pe data de 04 iulie 2007 cand am constatat, cu stupoare, ca am fost deconectata de la reteaua de cablu TV a RCS&RDS fara instiintare prealabila. Motivul invocat de catre RCS&RDS a fost cel de neplata, in ciuda faptului ca eram cu toate facturile achitate la zi. Desi am semnalat aceasta eroare a companiei la serviciul de relatii cu clientii chiar in aceeasi zi, operatorul care mi-a raspuns a refuzat sa investigheze problema, afland ulterior ca plangerea mea nici macar nu fusese inregistrata. Practic, in acel moment, eram decuplata de la reteau de cablu TV pentru ca nu achitasem factura nr. 31407685, emisa pe data de 15 iunie 2007 cu scadenta pe data de 15 iulie 2007. Cu toate ca am incercat, telefonic, de nenumarate ori, sa le explic operatorilor serviciului de relatii cu clientii ai RCS&RDS ca s-a produs o eroare si nu sunt restantiera, acestia au refuzat sistematic sa investigheze problema sau sa inregistreze reclamatia. Atitudinea jignitoare a operatorilor serviciului de relatii cu clientii ai RCS&RDS, pentru care esti “vinovat” din start si fara drept de apel indiferent de dovezile pe care le prezinti pentru a-ti sustine argumentele este intolerabila. In perioada 4-9 iulie 2007 am purtat mai multe conversatii cu urmatorii operatori: Steluta Sfetcu, Cosmin Radulescu si Alin Dogan, insa nici unul dintre acestia nu a considerat necesara o minima verificare pentru a se stabili realitatea situatiei. Ba mai mult, pentru a-si justifica atitudinea de nepasare, indolenta si incompetenta, au oferit o pleiada intreaga de explicatii, una mai ridicola decat cealalta. Iata mai jos cateva extrase de conversatie intre mine, ca si client, si un serviciu de relatii cu clientii, teoretic dedicat asistentei acestora:

– “Ce factura am restanta?” – “Nu va pot spune acest lucru.” – “De ce?” – “Pentru ca nu am acces la aceasta informatie” – “Si atunci cum dovediti ca am restanta?” – “Daca scrie in sistem ca sunteti restantiera, inseamna ca sunteti restantiera.”

– “Nu va suparati, eu tin factura in mana si scrie aici, negru pe alb: data scadentei 15 iulie 2007” – “Imposibil, aceea sigur nu este factura, este somatia de plata.” (Calitatile de medium ale domnului Radulescu sunt remarcabile, de vreme ce stia mai bine decat mine ce document tin in mana, fara a simti nevoia de a-mi cere sa i-l trimit pe fax sau e-mail pentru verificare. In acest moment mi-a fost clar faptul ca inteligenta acestui domn nu-l ajuta nici macar intr-atat incat sa constientizeze ca, si in cazul in care ar fi avut dreptate, iar acel document era intr-adevar o somatie de plata, dat fiind faptul ca era scadent pe 15 iulie 2007, deconectarea ar fi fost tot ilegala si abuziva.)

– “Dat fiind faptul ca am platile la zi, iar factura aceasta este scadenta de-abia pe 15 iulie 2007 va rog sa ma recuplati la sistemul de cablu TV” – “Mergeti si achitati factura si doar atunci va vom recupla” – “Dar nu intelegeti ca factura nu este restanta?” – “Acest aspect nu ma priveste pe mine!”

– “Ce factura am restanta?” – “Nu stiu. Care a fost ultima luna pe care ati achitat-o?” – “Pai tu ma intrebi pe mine? Verifica si vezi care a fost ultima plata.” – “Nu pot sa fac acest lucru.” – “De ce?” – “Nu am acces la aceste informatii.”

– “Ce perioada este cuprinsa in factura aceea?” – “Luna mai si iunie” – “Pai vedeti, trebuia sa platiti luna mai pana pe 31 mai.” – “Cum sa platesc pana in 31 mai daca dumneavoastra mi-ati emis factura de-abia pe 15 iunie?” – “Pai dumneavoastra trebuia sa stiti ca o sa aveti de achitat aceasta factura.”

– “Va rog sa imi inregistrati plangerea si sa imi spuneti numarul de inregistrare.” – “Nu pot sa fac acest lucru.” – “De ce?” – “Deoarece sunteti restantiera.” – “Dar eu contest tocmai aceasta stare de restantiera, va rog sa imi dati numarul de inregistrare” – “V-am mai explicat, daca sunteti restantiera, nu va pot ajuta cu nimic.”

– “Daca nu ma puteti ajuta, dati-mi legatura cu cineva care poate. Vreau numele si numarul de telefon al superiorului dumneavoastra.” – “Nu pot sa fac acest lucru.” – “De ce?” – “Nu am acces la aceasta informatie.”

– “Am platit cu cardul, banii sunt la dumneavoastra. Daca nu vreti sa imi luati in considerare plata, ce facem cu acesti bani?” – “Mergeti la banca si le cereti sa va dea banii inapoi.” (O replica antologica din perioada in care RCS&RDS, cica, nu accepta plata prin card.)

– “Eu figurez restantiera desi sunt cu platile la zi.” – “Atunci asteptam sa se updateze sistemul.” – “Pai sistemul acesta pare sa nu se mai fi updatat de mai bine de o luna, ce facem?” – “Asteptam sa se updateze sistemul.” – “Nu vi se pare nefiresc faptul ca de o luna, desi achit facturile, sistemul continua sa ma considere restantiera?” – “Nu.”

Ca urmare a refuzului angajatilor serviciului de relatii cu clientii de a solutiona problema semnalata, precum si a faptului ca nu era prima data cand am fost decuplata ilegal, pe data de 10 iulie 2007 am depus plangere la Oficiul pentru Protectia Consumatorilor Bucuresti, plangere inregistrata cu numarul 8209/10.07.2007. Totodata, dat fiind faptul ca eram implicata intr-un litigiu cu compania RCS&RDS si am cerut arbitrarea conflictului de catre un tert (OPC), m-am simtit indreptatita moral si legal sa suspend platile catre compania RCS&RDS pana la solutionarea problemei.

ÃŽn urma plangerii depuse la Oficiul pentru Protectia Consumatorilor Bucuresti, pe data de 3 august 2007 am fost contactata telefonic din partea RCS&RDS de catre o persoana care s-a prezentat ca fiind domnul Costin Lungu, fara a preciza functia pe care o ocupa in aceasta companie. ÃŽn cursul acestei convorbiri domnul Lungu mi-a precizat ca RCS&RDS a decis sa renunte la perceperea taxei de reconectare (care oricum ar fi fost ilegala de vreme ce deconectarea era ilegala), ca imi va reduce facturile urmatoare proportional cu numarul de zile de decuplare si ca ma va reconecta la serviciul de cablu, cu rugamintea de a achita factura pentru care eram in litigiu si factura aferenta serviciilor de pe luna iulie ce fusese deja emisa (desi eu in luna iulie nu beneficiasem de serviciile de cablu TV). In cursul aceleiasi conversatii, domnul Costin Lungu m-a intrebat ce mai doresc pentru a renunta la plangerea depusa la OPC. Am considerat aceasta ultima oferta a dumnealui ca fiind nepotrivita si nu i-am dat curs. Avand incredere in cele promise de catre domnul Costin Lungu am achitat cele doua facturi pe data de 6 august 2007 cu chitanta nr. 60848/10147, doar pentru a constata ulterior ca domnul Lungu a retractat cele promise, refuzand in continuare reconectarea. In viziunea dumnealui reconectarea se va face numai dupa achitarea taxei de reconectare – cerere pe care o consider abuziva, ilegala si neintemeiata.

Sunt profund dezamagita de faptul ca in viziunea domnului Costin Lungu solutionarea unei probleme inseamna incercarea de a pacali clientul si nicidecum de a rezolva cum se cuvine situatia conflictuala.

De asemenea, sunt profund dezamagita de faptul ca RCS&RDS incurajeaza acest comportament al angajatilor sai, in totala contradictie cu respectul ce se cuvine clientilor firmei. Sunt profund dezamagita si de faptul ca firma RCS&RDS si angajatii acesteia nu constientizeaza ca numarul mare de clienti pe care i-au castigat nu le aduce numai beneficii materiale, ci si obligatii.

Nu in ultimul rand, sunt dezamagita de faptul ca Oficiul pentru Protectia Consumatorilor Bucuresti este incapabil sa asigure cetatenilor protectia impotrvia abuzurilor, protectie pe care legile romanesti in vigoare o garanteaza. Spun asta deoarece, desi cazul este cat se poate de simplu si clar, Oficiul pentru Protectia Consumatorilor nu a reusit inca, dupa 60 de zile de la depunerea plangerii, sa dea o rezolutie asupra acestei situatii.

Repet, nu este prima data cand sunt implicata intr-un conflict de acest gen cu RCS&RDS, ceea ce denota faptul ca situatia in cauza nu este una accidentala, ci o practica obisnuita a companiei. De altfel, am aflat de existenta a nenumarate cazuri asemanatoare (decuplari abuzive cu pretentii neintemeiate de plata a taxei de reconectare), in care au fost implicate persoane din toate categoriile sociale, inclusiv jurnalisti (acestia din urma reprezentand un caz fericit, pentru ca ei totusi reusesc sa-si rezolve problemele, dar numai dupa ce ameninta compania RCS&RDS cu publicarea unor articole negative). Cum nu sunt indreptatita sa vorbesc in numele acestor persoane, le invit sa-si relateze fiecare povestea – in acest scop punandu-le la dispozitie pagina de web: blogofclaude.wordpress.com/2007/09/11/scrisoare-deschisa-2/ . Pagina este deschisa tuturor clientilor RCS&RDS care au intampinat probleme in relatia cu aceasta companie.

Constat cu regret ca firma RCS&RDS continua sa se bazeze pe dependenta de televiziune, naivitatea, lipsa de reactie si de cunostinte juridice a majoritatii clientilor sai, pentru a folosi in continuare practici ilegale, abuzive si de intimidare.

ÃŽnchei aceasta scrisoare cu speranta ca, prin autoritatea de care dispuneti, veti lua masurile necesare pentru ca astfel de practici sa dispara din comportamentul companiei, iar lipsa de respect fata de client sa fie sanctionata.

As dori ca pentru viitor firma RCS&RDS sa inteleaga ca nu isi va putea pastra clientii fara sa le acorde respectul cuvenit si servicii ireprosabile, intre care sa se regaseasca si urmatoarele:

– inregistrarea si acordarea de numar de inregistrare sesizarilor facute de catre clienti

– rezolvarea cu promptitudine si profesionalism a plangerilor clientilor

– respectarea obligativitatatii informarii clientului cu minim 15 zile inainte de intreruperea furnizarii serviciului (somatie de plata)

– reformularea contractelor in vigoare in conformitate cu noile prevederi legale

– respectarea obligatiilor contractuale

– perceperea taxei de reconectare numai in conditiile in care poate dovedi fara nicio umbra de indoiala ca deconectarea a fost realizata in conditii legale (de altfel ar fi interesant de investigat cuantumul taxelor de reconectare relativ la venitul total din prestarile de servicii de cablu TV ale RCS&RDS).

Este regretabil ca pentru rezolvarea unor situatii simple este nevoie de solutii extreme, precum aceasta scrisoare deschisa pe care v-am adresat-o. Prefer totusi acest mod de actiune, decat sa asist impasibila la incalcarea demnitatii si drepturilor mele in calitate de client al companiei RCS&RDS.
Va multumesc pentru intelegere si suport,

Raluca-Ioana Lupascu

Senior IT Consultant

Bucuresti

10-09-2007

39 Comments

  1. Am fost abonat la Airbite Bucuresti Militari si in decembrie 2009 am fost la casieria lor sa platesc in avans pe 3 luni cum plateam de obicei, am primit un raspuns de la casiera precum ca nu stie ce se intampla dar eu figurez platit sau ca am serviciu gratuit nov. si dec. Am izs ca o sa ma intorc luna urmatoare sa platesc(crezand ca am primit vreo bonificatie ca am platit tot timpul in avans) si am rugat casiera sa nu-mi fie oprit netul daca apar probleme cu perioada de gratuitate. Dupa 2 saptamani am ramas fara net, bineinteles am mers la casierie sa vad ce se intampla , unde am constat ca erau grilajele trase si acolo pustiu. Dupa un timp am fost instiintat ca au fost preluati de rds-rcs,(am primit si o factura cu o taxa de administrare cont???????????????? de 64 ron plus 10 lei ptr furnizare servicii internet pe februarie in cazul in care eu nu mai beneficiam de servicii din decembrie) ca pana la 28.02.2009 sa merg la casieriile lor sa fac un alt contract bineinteles cu un pret mai mare. Am mers sa vad ce se intampla, aveam nevoie mare de net. si bineinteles la biroul cu pricina o fatuca cum nu se poate mai acra mi-a spus ca trebuie sa fac alt contract cu un pret mai mare, ca au preluat airbite si ca dupa semnarea contractului nou o sa vina in 2 saptamani sa-mi schimbe cablurile, bla,bla, si dupa toate astea a venit intrebarea zic eu normala din partea mea vis-a-vis de factura pe care am primit-o(taxa de administrare cont???????????pe anul 2010in val. de 64 ron+ 10 ron servicii februarie) si mi s-a spus ca trebuie sa o platesc daca vreau sa fac alt contract. Am spus ca nu e corect sa platesc niste servicii in avans, taxa de administrare cont?????????????pe anul 2010 respectiv luna februarie atat timp cat nu am primit servicii nici in ianuarie in care eram la momentul acela, dansa a zis ca trebuie sa platesc si pe urma sa sun la tehnic sa vedem cum rezolvam problema. am zis ca vreau sa reziliez contractul cu airbite ptr. ca eu nu am treaba cu rds-rcs atat timp cat eu nu am fost anuntat de catre cei de la airbite, inainte cu 30 de zile pana la expirarea primului an de contract asa cum stip**a in contract ca trebuia sa se intample, am primit raspunsul ca daca vreau sa reziliez contractul respectiv trebuie sa platesc factura de 64 ron +10 ron februarie plus niste sume pe care le mai aveau ei in bazele lor de date nu stiu de unde. Deci indeferent ca vroiam sa fac contract nou sau sa-l reziliez pe cel vechi trebuia sa platesc factura. DOMNILOR de la rds-rcs va rugam sa terminati cu bataia de joc asupra oamenilor care va asigura traiul indestulat voua si familiilor voastre, sa va ganditi ca sunteti acolo unde sunteti datorita fraierilor care cotizeaza la voi si pe care ii tratati ca pe niste gunoaie si sa intelegeti ca lumea e satula de nesimtire, golanii si bataie de joc din partea voastra si va mai rog ceva, nu-mi mai trimiteti facturi in continuare ca eu nu platesc nesimtirea si ignoranta voastra.

  2. Părerea mea este că o să primeÅŸti în continuare facturi dacă nu reziliezi cumva contractul… Să scrii ÅŸi la ANPC (ProtecÅ£ia consumatorului) să îi ia la verificat.

  3. s client de o luna de zile rcs rds.la semnarea contractului s au promis multe,dar incep s realizez ca nu e firma serioasa.acum ni se mai cere si 5 ron,cica pt mentenanta.nu se specifica deloc in contract asa cv.cel putin in orasul meu nici acum nu au deschis sediul,si ne duce cu vorba de la doa la doua saptamani.au spus ca pachetele fiecaruia s gratuite,in cazul meu primele 4 luni.nu mi s a dat nici acum stik,tel mobil,cablul tv are probleme la orice ploaie cat de mica ar fi

  4. Relatia personalului de deservire a societatii d-voastra cu abonatii, este de cele mai multe ori in afara competentei si conduitei profesionale specifice functiei pentru care sunt incadrati.
    Exemplu: persoana in functia de relatii cu clientii ( nu stiu cum o cheama pentru ca nu poarta ecuson si nici nu a vrut sa se prezinte, nu a putut sa dea o explicatie pertinenta in cazul incetarii relatiilor contractuale, la termen, pentru un contract de furnizare a serviciilor pe internet cu promotie un calculator mentionand ca atita timpexista contrat( chiar expirat), eu trebuie sa platesc. Mai mult, aprecizat ca este obligatia mea sa vin sa anunt expirarea contractului, fara a-mi preciza si fatul ca pot completa o cerere prin care sa-mi exprim optiunea pentru un nou contract ( a precizat ca si sapte luni sunt sub clauza contractului chiar daca acesta si-a incheiat valabilitatea pe data de 24.07.2010.
    Pe langa aceasta casiera a tipat la mine ca daca ar fi socitatea mamei sale m-ar da afara imediat. Mentionez ca si eu am ridicat vocea pentru ca nu primeam datele solicitate si ca nu se tine seama de niste clauze contractuale. Toata acestea s-au intamplat in data de 23.07.2010 la sucursala din zona “ANDA” Constanta

  5. mdah…. lafel si eu, la fiecare ploaie am probleme cu cablu tv… mai nou inaginea de la tv o vad k o zebra… nici internetu nu e cn stie ce… pacat k numa reclama e de ei… nu am primit nimik din ce mia promis la inceput…. RUSIIINEEEEEEEEEE!!!

  6. am platit acum doua zile factura prin intermediul bancii piraeus bank si situatia mea a ramas aceeasi adica din 80 ron un operator mia spus ca nu aajuns decat 35 ron eu ce naibi fac cu banii aceeia raman cu ei dati sau ce? sred ca mai bine renunt la toate serviciile si pa!

  7. platesc abonamentul cel mai mare ..deci ar trebui sa am viteza de navigare mare nu?….d c trag q 1 mb p sec ? e cumva tzeapa sau c draq ma ia toti dracii knd vad

  8. Am facut reclamatii la Conducerea RDS pentru a ma ajuta intrucit sunt o o persoana handicapa locomoriu dar nu am primit nici un sprijin.Mai mult de atit, operatoriii de la Bacau sunt aerieni,fiecare operator imi raspude in felul lui.Halal asa angajati la Patron mai zic si eu !Pentru edificare va rog sa verificati inregistrarile telefonice precum si Email pe care le-am trimis. Va multumesc de intelegere.

  9. Stimata Conducere a firmei RCS&RDS vreau sa va aduc la cunostinta ca din anul 2009 sunt abonata RDS si conform publicitatii la acea data trebuia sa mi se dea un telefon fix si unul mobil.Nu am primit nimic. Intrucit sunt o persoana in virsta si nu ma pot deplasa la ghiseele RDS apelez la telefon.Toti operatorii dvs. imi spun sa mai incerc saptamana viitoare ca momentan nu au aparate pe stoc.Va rog frumos sa analizati situatia favorabil,in caz contrar voi fi nevoita sa ma adresez la OPC. Va multumesc de intelegere ! Tel.0334408326

  10. Degeaba ne batem capul cu RDS-ul nimeni nu misca nimic.Trebuie cautat un alt utilizator.ATENTIE !!!!!!!!!

  11. am platit 3 facturi cu toate ca nu am dekat 2 cea dea treia nu am primito.mi s_a intrerupt cablul.cu toate ca eu am mers 2 sapt cu risivarul iar dupa aceea a trebuit sa umblu la tv si merg cu telecomanda tvi_ului. nu mi)a raspuns nimeni la apelurisi am impresia ca nu sunteti oameni seriosi si nu va faceti treaba cum trebuie.iar ca dovada ka am platit 3 factiri va redau toate datele dupa chitanta: chitanta nr:095151 >cod client:17140542 >nr factura:40248040 >suma de plata:0011250 >suma platita:150,00 ron

  12. De trei saptamani incerc sa iau stick-ul pt.net,dar mi se spune ca nu au pe stoc.Daca cer un superviser, operatorii au un atac de amnezie spontana.Sun in fiecare zi si in fiecare zi aud aceeasi fraza.Este o totala lipsa de consideratie fata de cei care le fac salariile lor grase.

  13. As vrea sa va spun ca meritam si noi sa va comportati civilizat.Civilizat inseamna ca atunci cind faci o cerere sa te treaca pe o lista si sa se rezolve in ordine cererile.
    Am facut o cerere pe 15-11-11,la care am revenit de aprox. 8 ori pentu un decodor digital.Pe 19-12-11 revin cu o sesizare telefonic si sunt indrumata catre Alunisului 2-4 sa ridic decodorul.Acolo am ajuns degeaba ,ultimul decodor s-a dat in fata mea.
    LA CENTRELE RDS-RCS ESTE HAOS,OAMENII STAU DE LA PRIMA ORA LA COADA SA APUCE UN DECODOR !!!!!!!!!!!!!!
    ASTA NUMITI CIVILIZATIE SAU AM REVENIT IN ANII 80!!!!!!!!!
    ASA NU FACETI DECIT SA INCURAJATI SPAGA!!!!!!!!!!!!!!
    NU PUTETI SAU NU VRETI SA REZOLVATI CIVILIZAT???????????

  14. Dragi mei se pare ca unii oameni ce lucreaza in aceasta companie nu inteleg ca noi ,clientii lor, le suntem defapt si sustinatorii lor material, prin urmare doi indivizi de la renumita rcs-rds “monopol” s-au deplasat la domiciliu meu pt a monta un decodor si un cablu pt internet conform contractului, foarte frumos numai ca ia pus sotiei mele decodorul in brate sa si-l monteze iar pt cablu de internet a trebuit sa-mi demonteze prizele dar si sa-mi zgarie pertii lasnd in urma lor jaf gen nici macar nu le-a mai pus la loc. Ma intreb ce sa fac cum sa reactionez cand sunt pus sa fiu umilit in casa mea de POPA STEFAN SI CRISTEA DANIEL, DOI INDIVIZI CE REPREZINTA O COMPANIE CU UN ASA NUME??????, Poate a fost mai bine ca in acel moment nu am fost acasa pt ca reactia mea ar fi fost una de mare agresivitate mai ales ca mi-a certat sotia ca la ora aceea nu era acasa si a intarziat cinci minute.

  15. Scuze am revenit cu comentariul, am sunat sa reclam acest deserviciu adus mie,ca si client dar si companiei pe care ce doi indivizi o reprezinta si mi sa spus ca trebuie sa ma prezint la un punct rds-rcs pt a face reclamatie fapt ce mi-se pare o aberatie atata timp cat un contract il poti face telefonic. Eu intrebam ce pot sa fac iar o duduita de la call center imi tot spune ca imi acorda asistenta prin tel sa-mi instalez decodorul, ok dar eu am ambele maini in ghips cum fac? atunci trebuie sa venti la un centru rds. Incredibil.
    Ar trebui sa le fie rusine pt ca sunt atatia oameni care vor sa munceasca si nu au unde iar acesti monopolisti dupa ce ca isi bat joc de o mare masa de oameni ce le sunt cotizanti de seama adica noi clientii,ne mai pun si pe drumuri unde la ei sunt niste cozi interminabile la ghiseele unde se depun reclamatiile cu afirmatiile si promisiunile lor mincinoase gen stik pt internet mobil si alte promisiuni.RUSINEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  16. NU FACETI CONTRACTE LA RDS-RCS E CEA MAI MARE BATAIE DE JOC LA SERVICIUL CU CLIENTII.NU STIU SI NU VOR SA RASPUNDA LA INTREBARI .TOT TIMPUL ZIC NU STIU CA RASPUNS LA INTREBARI.AM FOST DECONECTATI DESI AM PLATIT FACTURA CU O ZI INTARZIERE IAR DE 4 ZILE SUNAM, AM TRIMIS COPIE A FACTURII PRIN FAX .SI LA REL CU CLIENTII NI SE SPUN CA N-AU PRIMIT DESI EU AM CONFIRMAREA CA AU PRIMIT-O. SI NU STIU NIMIC NICI CAND DAU DRUMUL NICI DE FAXUL TRIMISCI NI SE SPUNE VA INTELEGEM DOAMNA,VOM VERIFICA .E BATAIE DE JOOOOOOOOOOOC.AU FOST DE FIECARE DATA BARBATI LA RELATII CU CLIENTII NU AM RETINUT NUMELE PT CA NU CREDEAM CA VOM AJUNGE AICI

  17. RDS TEPARI
    am facut si eu abonamentul de 100mb ,si dupa aceea am aflat ca de fapt viteza garantata este doar de 1mb.
    niciodata nu ajungi la viteza promisa.in plus stik-ul promis si bifat in contract , am 3 sau 4 sesizari la ei in 2 saptamani si nu l-am vazut.
    Am prieteni care au si o jumatate de an de cand asteapta.
    si apropo:contractul nu il poti rezilia , fara plata…
    asa ca cei care vor sa-si faca abonamente in continuare ar fi bine sa se multumeasca cu putinul oferit.sunt tepari

  18. pe19.04.2012 amdepus o sesizare .cand primesc raspuns nr.ses.22868267811 astept

  19. salut sunt unul din abonati rds rcs cu toate ca am incheiat un contract de trei luni nici la aceasta ora nu a venit nimeni sa imi instaleze acel cablu si modem nu stiu ce sa fac am fost de cateva ori la centru rds rcs din galati si ma abureste ca imi trebuie 900 de metri de cablu optic in loc de 80 de metri sau sa zic 100 de metri mai sun la servicii cu clienti si imi spun acelas lucru imi face o urgentare ca mam saturat de atatea urgentari stau si ma uit la stele ca asa este acum in romania de azi dar asta e o sa ma mai uit si de acum incolo.

  20. Stimati domni. In momentul cand am hotarat sa trec de la alta companie la compania dumneavoastra cu contract am luat in considerare grila de programe tv.si viteza la internet.Am optat sa platesc taxa pentru viteza internet de 100 Mb.,in realitate viteza variaza intre 5 si45Mb. .Isa faptul cel mai grav este asupra grilei de programe cu,care ne ametiti, ca de exemplu: au disparut din grila `Discowery investigatii`,apoi `Historii`,`AX Crime` si mai nou `Animal planet`.Acum 2 zile ati borfait grila de programe de parca a trecut un `OZN` prin preajma.Nu a ramas nici un post cu frecventa ne modificata introducand posturi fara valoare.Daca eliminati`OTV` va felicitam dar renuntind sa mai difuzati posturile sus mentionate ma obliga sa ma gandesc serios daca mai mentin contractul cu dumneavoastra sau nu.Cu speranta ca se va reintroduce posturile scoase plus Historii `s` si `c`va multumesc anticipat.

  21. buna ziua ce facem stimate RDS&RCS incepem sa ne batem joc . anul trecut miam facut si ieu un abonament la dumneavoastra la internet toate bune si frumoase am avut viteza la internet era in regula .am avut niste probleme si nu miam platit intro luna factura de internet .bun am facut cumva si am platito dar lasa de dorit serviciile dumnea voastra nu mai merge internetul cum mergea la inceput nu pot vedea nici un film de pe net i-mi ia oa gramada de timp pina danwloadez ceva de pe net deci haideti sa facem ceva

  22. buna ziua am o problema la tv ca nu prind digi sport1 de ce…..toate tv au acest program

  23. salut rcs rds! am platit factura de 2 zile si nu mi ati activat serviciile. v am trimis fax dar inca nu l ati primit de doua zile, probabil vine cu trenul.am fost si la opc ,acolo m a intampinat un tip de vreo 120 kg cu o farfurie plina cu mititei, a zis sa fac o plangere si se rezolva. s a rezolva! astept serviciile rcs rds. am ajuns rau in tara aceasta. pacat de copii nostri. multa stima romanilor cu suflete curate!

  24. Ma numesc Cotiga Adi Domiciliu In Focsani strada plantelor nr2,ma milogesc la dumneavoastra pentru un stick de internet.Mereu mi sa promis de la incheierea contractului imi este rusine cateodata de compania care am aleso

  25. Josnic de toata rusinea cand veti da faliment sa va intrebati, cu ce ati gresit oare

  26. Nu va suparati dragilor dar voi ma obligati sa pastrez acest contract un an de zile dar voi in schinb ce imi oferiti, daca nu se rezolva problema pe care de ne numarate ori am anuntato va plati netul cei de la upc va multumesc pt intelegere

  27. sunt un abonat rds-rcs ,si am fost foarte multumit de programele difuzate. In prezent au fost suspendate programele look tv transilvania lief sinu cunosc motivul .Am luat legatura cu serviciile respective …dar nu am primit niciun raspuns.Sunt foarte multi abonati care vizioneaza in special programul SABIN GHERMAN care dezbate probleme din toate domeniile [istoric ,cultural economic politic ] dar se pare ca deranjeaza pe foarte multi[adevarul supara ] Mentionez ca la alte televiziuni programele sr difuzeaza. si parerea multora este ca daca nu se revine vor opta pentru alte tv. ASTEPT UN RASPUNS…..[maiales prin revenire ]

  28. Eu am raportat numarul de la DIGI Mobil(nai) la Telekom(am) semnal in casa in Bucuresti anului 2015. Ei ma pune acum sa platesc taxa de reziliere cea de 5 mil. si ceva de lei, vise pare normal daca eu nu am avut semnal sa platesc acea taxa? Am telefonat cu fara numar de m-am saturat. Ei spun ca in contract se afla un articol legat de obligatii, eu i-am rugat sa imi dea acel articol unde scrie in acel contract semnat de Mine. Cum o pot da la capat cu ei? cum ii fac sa inteleaga ca eu nu am avut semnal in locuinta si de si este un abuz cu “B” mare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *