LifeStyle

Marca de vestimentatie Petit Bateau intra pe piata romaneasca

Celebra marca franceza de vestimentatie care a inventat body-ul pentru bebelusi, Petit Bateau, va lansa primul sau magazin din Romania, odata cu colectia de primavara-vara, miercuri, 9 martie 2011, incepand cu ora 11.00, in incinta Baneasa Shopping City, etajul 1, in centrul zonei Trend Street. La ceremonia de deschidere vor participa ES Henri Paul, Ambasadorul Frantei la Bucuresti si directorul comercial pentru Europa si Orientul Mijlociu al Petit Bateau, Enrico Ruffa, precum si reprezentanti din lumea modei si din mediul de afaceri.

Magazinul va oferi gama completa de imbracaminte si lenjerie de corp pentru bebelusi, copiii de toate varstele, adolescenti, femei si barbati.
Brandul este adus in Romania de catre firma Le Manoir. Cu ocazia lansarii brandului, in week-end-urile lunii martie, compania va organiza “Zilele Petit Bateau”, constand in evenimente pentru copii: reprezentatii de teatru, animatie, modelare baloane, face painting si multe surprize. 20% din veniturile realizate pe perioada “Zilelor Petit Bateau” vor fi donate organizatiei Salvati Copiii.
Infiintata in 1893 in Franta, Petit Bateau are o istorie impresionanta, reusind sa intre in stilul de viata al tuturor celor carora le plac hainele bune, in care se simt bine. Marca ofera produse pentru orice varsta, de la 0 la 924 de luni. Brandul este recunoscut pentru calitatea produselor sale si pentru inovatia permanenta: a inventat chilotul (1918), pentru care a luat si premiu in 1937, body-ul pentru bebelusi, taietura tricoului, si a introdus tricourile marinaresti in garderoba cotidiana. Articolele vestimentare sunt realizate din fire naturale de cea mai buna calitate, din bumbac, in, matase.
Petit Bateau pune accent pe calitate, confort si natural. Acestea valori cuplate cu stilul sau unic individualizeaza brandul pe segmentul sau.

Petit Bateau in cifre:

-3500 de angajati la nivel mondial;
-8 filiale deschise in intreaga lume, 6 dintre ele sunt in Europa;
-8 locatii de productie si logistica: 4 in Franta, 2 in Maroc si 2 in Tunisia;
-Aproximativ 50% din profit este generat de vanzarile din strainatate;
-5000 de magazine si puncte de vanzare deschise in 80 de tari.

Alexandra Martin
alexandra.martin@omavision.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *