Lionel Messi – ambasador al Gillette

Gillette, cel mai cunoscut brand de îngriijire personală masculină din lume, a anunțat ieri, 2 februarie 2014, la Barcelona, că Lionel “Leo” Messi este noua imagine globală pentru următoarea campanie internaţională. Gillette a devenit de asemenea partener al Fundației Leo Messi pentru a-i susţine misiunea. Prin parteneriatul cu Gillette pentru noua campanie a brandului – Inner Steel – Messi va arăta că jucătorii și fanii au nevoie de putere mentală și pasiune pentru a-și conduce echipele spre victorie și pentru a susține culorile naționale.

Gillette definește Inner Steel ca fiind puterea mentală și determinarea de a câștiga. Curajul de a merge mai departe și de a evolua până la cel mai bun nivel reprezintă esența istoriei brandului și inspirația pentru inovație și superioritatea produselor. De aceea, împreună cu ambasadorul Messi, Gillette a lansat un parteneriat local cu jucători de elită din întreaga lume, printre care Joe Hart (Anglia), Thomas Muller (Germania) , “Oscar”, “Paulinho” și “Lucas” (Brazilia), “Chicharito” (Mexic), “Falcao” (Columbia), Sergio “Kun” Aguero (Argentina), Juan Arango (Venezuela), Alexis Sanchez (Chile), Shinji Kagawa (Japonia), Ki Sung-Yeung (Coreea de Sud) și “Jucătorul Secolului” Pele (Brazilia), precum și cu echipe naționale de top printre care Spania, Argentina, Brazilia, Italia, Mexic, Venezuela și Chilei.

Pentru a marca lansarea, Messi se prezintă ca un adevărat învingător în Trading Places (#InnerSteel), un film în care îl are alături pe Roger Federer. Filmul îi prezintă pe Messi și pe Federer într-un vestiar, împreună pentru prima oară, transpuși din realitate în virtual. Cei doi experimentează competiții diferite și se confruntă cu provocările lor interioare din Inner Steel. Filmul poate fi vizionat pe Youtube.com/GilletteLA sau direct aici.

Messi vorbeşte despre parteneriatul cu Gillette: “De-a lungul carierei mele am fost foarte norocos pe teren; dar știu că performanța poate fi atinsă doar atunci când te dedici 100% și îți manifeşti puterea și dorința de a da totul. Forța interioară se regăsește în orice bărbat. Este vorba despre angajamentul necondiționat și susținerea echipei sau țării indiferent de ce s-ar întâmpla. Gillette este un brand care împărtășește determinarea și decizia mea de a încerca să fiu cel mai bun și știu că împreună le putem arăta bărbaților de pretutindeni că performanța vine atunci când activezi forța interioară.”

Președintele Gillette, Patrice Louvet a adăugat : ”De-a lungul timpului, am depus eforturi pentru a crea cele mai subțiri lame. Credem că succesul Gillette vine din interior, din forța interioară a brandului și credem că în toți bărbații se află acest imbold către succes, gata de a fi descoperit. Suntem onorați de acest parteneriat cu Lionel Messi și cu jucătorii și echipele naţionale, această nouă inițiativă a companiei reprezentând totodată și o nouă eră a asocierii Gillette cu lumea fotbalului. Jucătorii și echipele de top sunt o sursă de inspirație pentru noi toți; aceaştia ne împing să atingem, la fel ca ei, potențialul maxim, luptându-ne să fim cei mai buni.”

Inspirați de acești ambasadori – jucători și echipe de fotbal de elită – prin campania Inner Steel, Gillette va încuraja fanii fotbalului din întreaga lume să arate și să împărtășească forța lor interioară și să susțină culorile națiunii lor, cerându-le bărbaților de pretutindeni să demonstreze că și ei, la fel ca Gillette, sunt Made From Steel, Driven by Their Colours.

Într-o perioadă în care fotbaliștii internaţionali vor să își depășească limitele, Gillette își propune să aducă la lumină forța interioară a fanilor și să celebreze rolul pe care aceştia îl joacă în susţinerea echipelor către victorie. Campania Inner Steel reîntărește promisiunea brandului Gillette de a da tot ce e mai bun pentru 800 milioane de bărbați în fiecare zi, aşa cum o face de peste 100 ani.

La începutul anilor 1900, Gillette a văzut valoarea și importanța adusă de asocierile brandului cu sportivii de elită. Aceasta a fost o strategie cheie care a ajutat compania să devină lider mondial pe categoria de produse de bărbierit pentru bărbați. Gillette a pătruns în casele multor americani prin legendara transmisiune televizată Gillette Cavalcads Sporturilor. De-a lungul anilor, Gillette s-a alăturat evenimentelor sportive din Statele Unite în campionate de box, meciuri de fotbal de colegiu, în Liga de Baseball, PGA Tour și Derby-ul Kentucky. Gillette a sponsorizat evenimente internaționale printre care Cupa Mondială FIFA, Rugby, Cupa la Cricket Gillette și Formula 1. În 2002, Gillette a anunțat un acord de drepturi exclusive de nume pentru stadionul gazdă al Campionatului de Super Bowl New England Patriots al Ligii Naționale de Fotbal.
Până spre mijlocul anilor 2000, brandul continuă programele de marketing inovator prin asocierea cu staruri internaționale din sport. Astăzi, Gillette continuă tradiția în sport cu programe de marketing sportive implementate în multe regiuni ale lumii, sponsorizarea jocurilor Olimpice fiind cea mai importantă inițiativă de sponsorizare sportivă. În timpul Jocurilor Olimpice de la Londra 2012, Gillette s-a parteneriat cu 24 de sportivi din întreaga lume.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *