LifeStyle

Ema Prisca: ideea anului la Marketing Arena

Tinerii pasionati de lumea Internetului au posibilitatea de a profita din plin de noile tehnologii pentru a revolutiona conceptia referitoare la lectura. Ema Prisca, Creative Director, Graffiti BBDO, a vazut oportunitatea deschisa de acest nou mijloc de comunicare si a prezentat, in cadrul Inspire 2008, ideea unor trailere asemanatoare celor utilizate in promovarea filmelor, pentru a populariza anumite carti in randul tinerilor de astazi. Ideea Emei Prisca a fost premiata in cadrul Marketing Arena, unde a fost jurizata alaturi de alte 9 idei pentru titlul de ideea anului 2008 in marketing.Marketing Arena, competitie de idei de marketing, a avut loc in ziua de 21 noiembrie 2007 in cadrul evenimentului Inspire 2008, eveniment organizat de Evensys in colaborare cu Starcom, Cosmote, Beko si Coca-Cola la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti. Competitia a constat in prezentarile a 10 profesionisti de top din advertising care au fost evaluate atat prin SMS de catre cei prezenti in sala, cat si de un juriu format din specialisti in marketing.

In urma jurizarii, ideea Emei Prisca, intitulata “Marquez & Pain_in_di_ez. Povestea unei imposibile prietenii”, a reusit sa numere 45 de voturi prin SMS si 23.5 puncte din evaluarea juriului, ceea ce a facut ca ideea ei despre “trailerele de carti”, realizate cu un buget restrans, asemenea videoclipurilor romanesti, sa iasa castigatoare la finalul competitiei.

Cei 10 profesionisti care au concurat in Marketing Arena au fost Bogdan Naumovici (Creative Director 23), Sorin Psatta (Strategy and Research Director, Graffiti BBDO), Cristofor Iosub (Managing Director, Ogilvy One), Razvan Matasel (Head of Planning, Leo Burnett), Stefan Voloaca (Creatice Director, Starlink), Dan Petre (Managing Partner, D&D Research), Daniel Gavrila (Managing Partner, Glue), Ioana Manea (Managing Partner, Creative & Strategy Director, Loco Branding & Communication), Ema Prisca (Creative Director, Graffiti BBDO) si Serban Alexandrescu (Creative Director, Headvertising).

Juriul a fost format din practicieni in marketing precum Calin Clej (CSD Marketing Manager, Romania PepsiCo International), Dana Negoescu (Marketing & Communication Manager, Cosmote), Ioana Paun (PR&Communication Director, Unicredit Tiriac Bank), Monica Iavorschi (Sales & Marketing Director, Arctic), Natalia Predut (Group Brand Manager , Coca-Cola) si Shachar Shaine (Presedinte, URBB).

‘M-am bucurat ca ideea de a-i aduce pe tineri mai aproape de carte a avut asa de mult simpatizanti si printre membrii juriului si printre participanti. Salut initiativa voastra. Mi se pare prima de natura sa contureze limpede ce e cu oamenii astia din publicitate, cu gandurile lor, ce au ei ca indivizi si nu ca purtatori de cuvant ai unor organizatii, de impartasit’, este de parere Ema Prisca, Creative Director, Graffiti BBDO.

Ema Prisca, s-a alăturat din septembrie 2007 departamentului de creatie al Graffiti BBDO. Ema este unul dintre cei mai premiati creativi din publicitatea romaneasca, avand un palmares bogat in premii la festivaluri cum sunt Epica Awards, Golden Drum, Ad’Or, AdPrint sau EFFIE Awards. In cadrul Graffiti BBDO, Ema ocupa pozitia de Associate Creative Director, alături de Bogdan Mirică.

Ex Senior Copywriter la Leo Burnett, Ema Prisca a mai lucrat, printre cele mai recente conturi de comunicare, pentru BCR, Prigat, Cris-Tim, P&G, sau Muzeul Naţional de Istorie Naturală Grigore Antipa.

DESPRE ORGANIZATORI:

Evensys este o companie cu experienta in organizarea de evenimente si meeting-uri corporate. Evensys ofera atat consultanta pentru organizarea de evenimente de business (conferinte, forumuri, trade-show-uri, workshop-uri, sesiuni de networking) sau de companie (conferinte de presa, mese rotunde etc), cat si implementarea solutiilor propuse. In plus, agentia ofera servicii de creatie si continut.

Evensys numara in portofoliul sau evenimente precum Marketing360 (450 de participanti), Marketing Innovation Forum (250 de participanti), BrandCamp (250 de participanti), Digital Marketing Forum (300 de participanti), PR Forum (250 de participanti), TAXEU Forum (250 de participanti), Idea Forum (300 de participanti), Toolbox| Shopper Marketing ( peste 300 de participanti), Masterplan 2007 ( peste 300 de participanti), Toolbox| Online Communication ( peste 150 de participanti) si este organizatorul primului club de networking destinat investitorilor in Real Estate – Real Estate Investors’ Society (REIS) (200 de membri, Toolbox| Shopper Marketing (300 participanti), Masterplan 2007 (200 participanti).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *