O experienta urata

In luna decembrie 2011, prinsa de magia sarbatorilor de iarna, gasit pe zumzi.ro o super-oferta la fotoliile puf. Era perfect, excat ce cautam pentru sotul meu, sa-i fac cadou de Craciun. Daca pretul a fost asa de bun, am zis sa comand doua bucati, pentru ca si asa doua bucati cu reducere faceau cam cat cel mai ieftin fotoliu puf de pe piata. Am platit, am trimis mail firmei Horeca, cu toate detaliile privind forma, materialul si culoarea, am primit confirmarea ca mi-a fost receptionata comanda si m-am pus pe asteptat. Deja visam cum ma voi relaxa de sarbatori in fotoliu, abia asteptam!!! Si am asteptat….si am asteptat….Cand mai era doar o saptamana pana la Craciun, sun la firma si dupa maaaaari insistente mi se raspunde. La capatul firului, domnul Viorel (parca), parea foarte grabit (normal, avea multe comenzi si probabil ca era singur singurel in firma, sa faca toata treaba, iar eu ii rapeam din timpul pretios). Ii spun despre ce e vorba si-mi spune sa-i mai dau o data datele, detaliile comenzii, ca gata, mi le trimite. Vai, eram cumva privilegiata, ca doar cu un telefon am rezolvat si maine deja ma cauta curierul. Normal ca nu am crezut asta, dar am zis sa astept, ca-mi doream prea mult fotoliile. Am vazut ca n-au ajuns in cateva zile, asa ca am sunat la Zumzi unde mi s-a spus ca cei de la Horeca (pe care i-am sunat de muuuulte ori in aceasta perioada, dar nu mi-a raspuns nimeni!!!!) au foarte multe comenzi (si nu puteau sa trimita cate un mail la cei care asteptau ca fraierii, sa le explice ca sunt mai multe comenzi decat se asteptau si ca le vor esalona in timp, in functie de primirea comenzii….sau sa recunoasca – dar tare rusine e sa spui ca nu poti, e mai rusine sa-ti recunosti neputinta si incompetenta, decat sa fii necinstit si sa nu-ti respecti cumparatorii!!) asa ca fac ei munca asta de preluare a datelor si trimit lista Minunatei, Incoronatei si Precinstitei firme Mobilier Horeca Bucuresti. OK….a trecut si Craciunul, s-a dus pe apa Sambetei surpriza mea pentru sot…sun din nou la Zumzi, ca cei de la Horeca nu catadicseau sa raspunda (comportament tipic de om care se simte cu musca pe caciula, ca sa nu spun mai mult, pentru ca deja reiese din povestire seriozitatea lor), stabilim sa le mai dau o sansa si daca in trei saptamani nu primesc fotoliile, sa-mi restituie banii. E limpede ca lumina zilei ca n-am primit nici pana azi fotoliile, dar in momentul in care am sunat sa spun ca vreau banii inapoi, mi-au fost inapoiati in termenul stabilit.
Aici este oferta si mai jos pe pagina sunt comentariile celor care au patit la fel ca mine.
Am scris despre asta pentru ca este o experienta cu site-uri-le de reduceri…care de multe ori sunt tepe sau departe de a fi reduceri. Este adevarat ca am gasit si oferte bune, firme serioase, insa situatiile ca cea expusa mai sus ar trebui sa fie cat mai putine sau deloc. Cei care detin aceste site-uri ar trebui sa faca o mai buna selectie a ofertelor si a firmelor care fac aceste oferte, pentru ca pana la urma se afla in pozitia de mijlocitor intr-o inselatorie!
Aveti experiente similare? Va-ti recuperat banii?

1 thought on “O experienta urata

  1. Pingback: Mi-am facut fotoliu puf :) | Claudette

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *