Materiale:
– animalute figurine (multe de la oua kinder)
– un atlas cu animale, o enciclopedie
Scop: generalizarea, analizarea, invatarea denumirii si caracteristicilor animalelor salbatice
Mod de lucru, sau cum am facut noi :):
Am insirat animalele (daca aveti si pasari, insecte, e si mai bine!) si le-am cautat pe rand in carte. Cand am gasit animalul in carte, am citit descrierea si am discutat despre ce ne-a atras atentia.
Copilul invata sa caute intr-o carte ceea ce-l intereseaza, sa asocieze obiectul cu imaginea, sa generalizeze.
Dezvolta spiritul de observatie si ajuta la concentrarea atentiei.
Dupa ce R a gasit animalele in carte, a creat tot felul de scenarii…deci ajuta si la dezvoltarea imaginatiei 🙂
A si “scris” denumirea animalelor…dandu-se foarte important. Imi “citea” apoi pe silabe, ca eu nu prea reuseam sa descifrez :), dar mai am de invatat!
Foarte faina si usor de pus in practica activitate!
multumesc frumos!
am incercat sa-l fac un pic curios pentru animalele salbatice, in special 🙂
Foarte interesanta aceasta activitate. Introducand si figurinele, informatia este mai usor de asimilat. Am facut si eu cu David ceva asemanator.
voi faceti multe jocuri interesante si niste super experimente!!