Hitachi Digital Media Group adaugă o nouă dimensiune publicităţii pentru produsele sale folosind ilustraÅ£ii remarcabile de la unul din cei mai reputaÅ£i artiÅŸti tineri din Japonia, Aya Kato. Evoluând dintr-una din cele mai de succes serii de campanii pe teme japoneze, inclusiv campaniile Japan Black, Kabuki, Maiko ÅŸi recenta „Cel mai bine păstrat secret al Japonieiâ€Â, dezvoltată de grupul publicitar Young & Rubican Brands, noile tratamente creative pun în valoare combinaÅ£ia unică practicată de Kato între stilul japonez tradiÅ£ional ÅŸi stilul modern, împreună cu mesajul generic „Expect the Unexpectedâ€Â. Seria de imagini extraordinare realizate cu minuÅ£iozitate captează perfect accentul pe care Hitachi Digital Media Group îl pune pe culoare, detaliu ÅŸi impact vizual fără precedent. Hiroki Nakano, directorul de marketing pe Europa, Hitachi DMG, comentează: „clienÅ£ii apelează la dispozitivele digitale pentru a beneficia de noi experienÅ£e, de noi nivele de interactivitate ÅŸi – cu formatele de înaltă definiÅ£ie (HD) ÅŸi Blu-ray – de detalii ÅŸi calitate superioară. Aya Kato însumează toate aceste emoÅ£ii. Inspirându-se din imaginile ÅŸi simbolurile japoneze tradiÅ£ionale, din tehnologie ÅŸi din natură, ea creează un peisaj de vis, plin de culori ÅŸi detalii – în care totul este posibil.†Create pentru a susÅ£ine lansarea produselor vârf de gamă DMG, inclusiv noua serie X de televizoare cu plasmă ÅŸi LCD 1080 HD, precum ÅŸi a camerelor video cu disc Blu-Ray ÅŸi hibride, conceptele creative „Expect the Unexpected†au fost prezentate în premieră la expoziÅ£ia IFA din Berlin anul acesta, adăugând impact dramatic ÅŸi prezenţă teatrală standului Hitachi. Tratamentele Aya Kato vor fi lansate strategic în Europa pentru a susÅ£ine anumite activităţi BTL, inclusiv ca materiale promoÅ£ionale ÅŸi la punctele de vânzare ale produselor DMG cheie. Nakano adaugă: „portofoliul nostru actual demonstrează adevărata amploare a inovaÅ£iilor de vârf Hitachi prin fuziunea unică a celor mai avansate tehnologii digitale existente. Primele camere video cu unităţi Blu-ray încorporate – inclusiv prima cameră video din lume care captează, editează ÅŸi inscripÅ£ionează independent copii în format Full HD; televizoarele cu plasmă HD 1920 x 1080, care pot înregistra programe pe propria unitate hard disk încorporată. Acestea reprezintă noi categorii, noi experienÅ£e ÅŸi noi oportunităţi de a duce mai departe creaÅ£iile digitale. ÃŽn noua noastră campanie, am dorit să comunicăm acest mesaj prin elemente vizuale convingătoare, care semnalează o despărÅ£ire radicală de elementele „previzibileâ€Â, însă menÅ£ine tradiÅ£ia ÅŸi valorile noastre de bază. Peisajele fantastice create de Kato au influenÅ£e europene ÅŸi japoneze – fiind pline de imagini suprarealiste care semnifică atributele cheie ale produselor. Discutând despre reprezentarea televizoarelor plate Hitachi din seria X, Kato mărturiseÅŸte „…ceea ce merită înregistrat [înregistrare de înaltă definiÅ£ie], merită înregistrat frumos [Alis+1080]. Astfel, istoria Japoniei (ÅŸi a firmei Hitachi) este „înregistrată†în această ilustraÅ£ie prin imagini frumoase, extrem de detaliate ÅŸi colorate – o referinţă la capacităţile tehnologiei HD. Valurile reprezintă schimbarea – subliniind faptul că lucrurile vor fi diferite după ce utilizatorii vor încerca beneficiile seriei X.†Motivul reprezentării spectaculoase a camerelor video cu disc Blu-Ray este la fel de edificator: „Camera video de la Hitachi este un instrument de prezentare a frumuseÅ£ii de astăzi celor care vom deveni mâine: o legătură dintre prezent ÅŸi trecut. ÃŽn centrul acestei scene este muntele Fuji, care îşi schimbă culoarea după oră ÅŸi anotimp. El este nemiÅŸcat doar în amintirile noastreâ€Â. Kato adaugă „penele de păun fac referire la discul Blu-Ray. Analogia cu plantele are scopul de a capta spiritul inovaÅ£iilor organice încorporate în tehnologia camerelor video Hitachi – în sus, fără limite ÅŸi înflorind – impunând propriul ritm ÅŸi lăsându-ÅŸi mult în urmă competitorii.†Campania „Expect the Unexpected†se va desfăşura în majoritatea ţărilor europene, inclusiv ţările din Europa Centrală ÅŸi de Est.