LifeStyle

Aya Kato, design pentru Hitachi

Hitachi Digital Media Group adaugă o nouă dimensiune publicităţii pentru produsele sale folosind ilustraÅ£ii remarcabile de la unul din cei mai reputaÅ£i artiÅŸti tineri din Japonia, Aya Kato. Evoluând dintr-una din cele mai de succes serii de campanii pe teme japoneze, inclusiv campaniile Japan Black, Kabuki, Maiko ÅŸi recenta „Cel mai bine păstrat secret al Japoniei”, dezvoltată de grupul publicitar Young & Rubican Brands, noile tratamente creative pun în valoare combinaÅ£ia unică practicată de Kato între stilul japonez tradiÅ£ional ÅŸi stilul modern, împreună cu mesajul generic „Expect the Unexpected”. Seria de imagini extraordinare realizate cu minuÅ£iozitate captează perfect accentul pe care Hitachi Digital Media Group îl pune pe culoare, detaliu ÅŸi impact vizual fără precedent. Hiroki Nakano, directorul de marketing pe Europa, Hitachi DMG, comentează: „clienÅ£ii apelează la dispozitivele digitale pentru a beneficia de noi experienÅ£e, de noi nivele de interactivitate ÅŸi – cu formatele de înaltă definiÅ£ie (HD) ÅŸi Blu-ray – de detalii ÅŸi calitate superioară. Aya Kato însumează toate aceste emoÅ£ii. Inspirându-se din imaginile ÅŸi simbolurile japoneze tradiÅ£ionale, din tehnologie ÅŸi din natură, ea creează un peisaj de vis, plin de culori ÅŸi detalii – în care totul este posibil.” Create pentru a susÅ£ine lansarea produselor vârf de gamă DMG, inclusiv noua serie X de televizoare cu plasmă ÅŸi LCD 1080 HD, precum ÅŸi a camerelor video cu disc Blu-Ray ÅŸi hibride, conceptele creative „Expect the Unexpected” au fost prezentate în premieră la expoziÅ£ia IFA din Berlin anul acesta, adăugând impact dramatic ÅŸi prezenţă teatrală standului Hitachi. Tratamentele Aya Kato vor fi lansate strategic în Europa pentru a susÅ£ine anumite activităţi BTL, inclusiv ca materiale promoÅ£ionale ÅŸi la punctele de vânzare ale produselor DMG cheie. Nakano adaugă: „portofoliul nostru actual demonstrează adevărata amploare a inovaÅ£iilor de vârf Hitachi prin fuziunea unică a celor mai avansate tehnologii digitale existente. Primele camere video cu unităţi Blu-ray încorporate – inclusiv prima cameră video din lume care captează, editează ÅŸi inscripÅ£ionează independent copii în format Full HD; televizoarele cu plasmă HD 1920 x 1080, care pot înregistra programe pe propria unitate hard disk încorporată. Acestea reprezintă noi categorii, noi experienÅ£e ÅŸi noi oportunităţi de a duce mai departe creaÅ£iile digitale. ÃŽn noua noastră campanie, am dorit să comunicăm acest mesaj prin elemente vizuale convingătoare, care semnalează o despărÅ£ire radicală de elementele „previzibile”, însă menÅ£ine tradiÅ£ia ÅŸi valorile noastre de bază. Peisajele fantastice create de Kato au influenÅ£e europene ÅŸi japoneze – fiind pline de imagini suprarealiste care semnifică atributele cheie ale produselor. Discutând despre reprezentarea televizoarelor plate Hitachi din seria X, Kato mărturiseÅŸte „…ceea ce merită înregistrat [înregistrare de înaltă definiÅ£ie], merită înregistrat frumos [Alis+1080]. Astfel, istoria Japoniei (ÅŸi a firmei Hitachi) este „înregistrată” în această ilustraÅ£ie prin imagini frumoase, extrem de detaliate ÅŸi colorate – o referinţă la capacităţile tehnologiei HD. Valurile reprezintă schimbarea – subliniind faptul că lucrurile vor fi diferite după ce utilizatorii vor încerca beneficiile seriei X.” Motivul reprezentării spectaculoase a camerelor video cu disc Blu-Ray este la fel de edificator: „Camera video de la Hitachi este un instrument de prezentare a frumuseÅ£ii de astăzi celor care vom deveni mâine: o legătură dintre prezent ÅŸi trecut. ÃŽn centrul acestei scene este muntele Fuji, care îşi schimbă culoarea după oră ÅŸi anotimp. El este nemiÅŸcat doar în amintirile noastre”. Kato adaugă „penele de păun fac referire la discul Blu-Ray. Analogia cu plantele are scopul de a capta spiritul inovaÅ£iilor organice încorporate în tehnologia camerelor video Hitachi – în sus, fără limite ÅŸi înflorind – impunând propriul ritm ÅŸi lăsându-ÅŸi mult în urmă competitorii.” Campania „Expect the Unexpected” se va desfăşura în majoritatea ţărilor europene, inclusiv ţările din Europa Centrală ÅŸi de Est.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *