Volkswagen dezvăluie cel mai important secret al anului în domeniul automobilistic: noul Golf VI mai economic. Autoturismul care s-a bucurat de cel mai mare succes în Europa, cu peste 26 de milioane de unităţi comercializate, este îmbunătăţit la toate capitolele. „Cu performanÅ£e unice până în prezent, cea de-a ÅŸasea generaÅ£ie a modelului Golf face trecerea la sistemul de injectie Common-Rail pentru motoarele diesel, iar sistemele TSI ÅŸi DSG reduc consumul de carburant până la 28 de procente“, afirmă Matei Albulescu, Brand Manager, Volkswagen România.Noul Golf va fi disponibil pentru vânzare, pe piaÅ£a din România, din luna octombrie. O contribuÅ£ie semnificativă la performanÅ£ele acustice revoluÅ£ionare este asigurată de motoarele TDI Common-Rail utilizate pentru prima dată la modelul Golf. Vor fi disponibile propulsoare TDI cu o putere cuprinsă între 90 CP ÅŸi 170 CP.La lansarea pe piaÅ£a din România, Volkswagen va comercializa modelul Golf cu două propulsoare TDI de 2,0 litri, care vor dezvolta 110 CP ÅŸi 140 CP.Noile motoare TDI se remarcă prin performanÅ£e deosebite în ceea ce priveÅŸte reducerea consumului. Motorul diesel de 110 CP se mulÅ£umeÅŸte cu numai 4,5 litri de carburant (119 g/km CO2) – ceea ce înseamnă o reducere a consumului cu 0,6 litri.Chiar ÅŸi versiunea de 140 CP are nevoie de numai 4,9 litri de motorină la 100 kilometri (129  g/km CO2), ceea ce înseamnă tot o scădere cu 0,6 litri.Gama propulsoarelor pe benzină disponibile la momentul lansării pe piaÅ£a românească va include patru variante: 80 CP, 102 CP, 122 CP ÅŸi 160 CP. ÃŽncepând cu o putere de 122 CP vor fi disponibile ÅŸi motoare TSI cu supraalimentare cu compresor ÅŸi / sau turbocompresor.Motorizarea de bază, cu 80 CP înregistrează un consum de numai 6,4 litri benzină la 100 km (149 g/km CO2) – ceea ce înseamnă o scădere cu 0,5 litri în comparaÅ£ie cu modelul anterior.Ca prim exemplu în domeniul eficienÅ£ei ies din nou evidenţă motoarele TSI: cu 122 CP, noul Golf 1.4 TSI consumă numai 6,2 litri (144 g/km CO2), ceea ce înseamnă o reducere a consumului de 0,1 litri.Chiar ÅŸi noua versiune de top, de 160 CP, a propulsorului 1.4 TSI se remarcă prin consumul foarte redus de numai 6,3 litri. ÃŽn comparaÅ£ie cu propulsorul FSI, de 150 CP, care a fost înlocuit, consumul motorului TSI de 160 CP a scăzut chiar cu 1,6 litri. Sursa: Porsche Romania / ScorpionÂÂ