Vizi Imre a fost ales de telespectatorii Pro TV drept a doua voce a Romaniei. Cele 3 melodii pregatite de “elevul” lui Marius Moga au infatisat trei ipostaze diferite, Vizi purtand succesiv trei perechi de ochelari, oferiti de Sover Optica, in ton cu mesajul sau caracterul fiecarei piese. Vizi Imre interpreteaza” Over the rainbow” purtand ochelarii din beta-titan Blackfin model BF 677 Atlantic 413. Conform unui interviu publicat la data de 22 decembrie 2012 pe pagina oficiala a concursului Vocea Romaniei, Vizi Imre declara inaintea finalei:“Sper sa-i cuceresc pe antrenori si pe telespectatori cu vocea si cu felul meu de a interpreta piesele.”
Pentru a reusi o interpretare cat mai distincta si, implicit, pentru a-si indeplini visul, Vizi Imre a apelat la Sover Optica si la sfaturile specialistilor EA_Eyewear Ambassador. EA l-a sustinut pe Vizi si a fost alaturi de el, crezand de la bun inceput crezut in forta de afirmare a unui tanar dezinhibat, ce este daruit cu talent si curajul sa-l puna in scena.
Valentin Parescura, initiatorul paginii de Facebook/EA si director de imagine la Sover Optica, declara dupa primele sesiuni de probe: “Premiza de la care am pornit in accesorizarea lui Vizi este legata de integrarea actorului in scenariu si scenografie. Arta spectacolului solicita o infatisare asortata cu contextul interpretarii. Ochelarii au avantajul ca pot participa imediat la realizarea unei noi identitati, detinand rolul privilegiat al accesoriilor ce imbraca privirea. Atent selectati, ei pot intra in rezonanta cu emotiile privitorului, devenind protagonistii intregii costumatii.”
Pentru seara finalei concursului Vocea Romaniei programata miercuri, 26 decembrie 2012, EA si-a propus sa-l inspire pe Vizi Imre, sa-i puna in valoare calitatile actoricesti si sa-l transforme intr-un personaj. Ramele de ochelari alese special pentru Vizi Imre au reusit sa evoce telespectatorilor Pro TV cateva tipologii vintage, a caror inspiratie retro au creat cadre memorabile.
„Nici acum nu-mi vine sa cred cat de iute s-au petrecut lucrurile! Cert e ca au trecut doar 3 zile din clipa in care ne-am intalnit si pana am avut cele 3 perechi de ochelari …ready 2 SING” se destainuia solistul muresan pe pagina personala de Facebook, referindu-se la colaborarea cu Sover Optica. “Mai mult, ca orice prieteni de nadejde, ochelarii mi-au croit o noua identitate, mi-au dat curaj si m-au ajutat sa ajung pe podium.” a completat Vizi Imre.
Iata denumirile celor trei modele in ordinea aparitiei lor pe micile ecrane: 1- rama de ochelari Mario Rossi de culoare bruna, tip browline, model MS 01-147/ Col. 07/ 55-18/ 135, fabricata de Enni Marco EMStudio Italia; 2 – rama de ochelari 1a Classe Alviero Martini de culoare alba, tip aviator, model AM MK0174/ Col. XNO/ 59-14/ 140, fabricata de Sover Srl Italia; 3 – rama de ochelari Blackfin bicolora, replica din beta-titan a celebrului Wayfarer, model BF 677 Atlantic 413 / Col. purple-green/ 55-15 /145 fabricata de Pramaor Italia (eyewear designer Corrado Rosson).
Vom sublinia ca cele trei aparitii ale lui Vizi Imre constituie o premiera pentru show-urile televizate, fiind pentru prima oara cand un solist roman reuseste in aceeasi emisiune sa intruchipeze trei personalitati distincte pe o singura scena.
Imediat dupa desemnarea castigatorilor, doamna Doina Badiu, director general al Sover Optica, a dorit sa sublineze: “Colaborarea cu solistul Vizi Imre ne onoreaza, iar modul in care a captat atentia publicului prin interpretarile sale unice, ne-a determinat sa-l alegem drept un eyewear ambassador pentru produsele noastre destinate ingrijirii vederii. Succesul lui Vizi ilustreaza ca Romania poate deveni celebra prin intermediul artelor, oricare ar fi acestea: cinematografie, teatru, muzica, coregrafie sau arte plastice. El dovedeste ca mesagerii artelor au roluri multiple: vad lumea cu alti ochi si o interpreteaza pentru binele tuturor. Daca muzica este limbaj universal, atunci ochelarii sunt accesorii unanim acceptate in crearea unei compozitii armonioase, in ton cu personalitatea si vremurile.”
Pentru cei 26 de ani, ocuparea locului secund in cadrul celui mai audiat* concurs national de talente muzicale constituie o veritabila performanta pentru Vizi Imre. Miza competitiei Vocea Romaniei a fost foarte atractiva: Julie Mayaya, tanara de 26 de ani desemnata marea castigatoare a sezonului al 2-lea, a primit un premiu in valoare de 100.000 de euro si un contract cu Universal Music Romania.
*Conform statisticilor, editia finala a emisiunii Vocea Romaniei a fost lider de audienta, peste 2,5 milioane de romani fiind in fata micilor ecrane. Finala concursului, castigata de Julie Mayaya, a tinut pe Pro TV, in fiecare minut, peste 1,8 milioane de romani, dintre care peste 1,2 milioane din orase. Vocea Romaniei a fost cel mai urmarit program TV, atat la nivel national, cat si in mediul urban. Emisiunea a obtinut pe tot parcursul difuzarii ei (20.30 – 00.43) o audienta medie de 13,1 puncte de rating si 27,3% cota de piata pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani.
Citeste mai mult: Vizi Imre a obtinut locul secund la Vocea Romaniei, insa reuseste o premiera: 3 infatisari diferite intr-o singura seara