La numai 4 luni de la deschidere, VIRTUAL BUCHAREST a devenit cel mai popular land românesc din Second Life şi promotorul creativităţii româneşti la nivel internaţional. Cu un trafic mediu zilnic de 35.000 şi cu o comunitate activă de utilizatori, VIRTUAL BUCHAREST găzduieşte şi susţine antreprenorii români care doresc să-şi promoveze produsele şi serviciile pe platforma virtuală Second Life.
Aproximativ 20% din traficul VIRTUAL BUCHAREST este format din străini care vin să viziteze sau să facă cumpărături în oraşul virtual. Fie că sunt branduri exclusiv virtuale – Meghindo, 24 Shoo–Shoes, CIOF Architecture, Cartoon Kids, Noblesse Fashion, Baraka sau Builder’s Aids sau branduri reale, care folosesc platforma pentru capacităţile ei interactive – Kiss FM, blocuri.com sau Rogalski Grigoriu Public Relations, în VIRTUAL BUCHAREST toţi aceştia beneficiază de trafic, expunere, vânzări şi interacţiune cu comunitatea la cel mai înalt nivel.
„Sunt mulţi tineri români talentaţi în Second Life. Unii au deja business-uri profitabile din care câştigă cel puţin un salariu decent pentru standardele româneşti, alţii sunt de-abia la început însă fac progrese considerabile pe zi ce trece. În VIRTUAL BUCHAREST, încurajăm creativitatea şi acordăm sprijin românilor care vor să facă lucruri creative într-un mod serios, pentru că ei duc mai departe imaginea ţării noastre. Ne dorim ca VIRTUAL BUCHAREST să devină un exemplu real, să arătăm lumii că românii au calităţi care trebuie doar încurajate. Second Life este mai mult decât un joc iar cine îi inţelege mecanismele va avea de câştigat în viitor. Este la fel ca la începuturile internetului, cine a înţeles importanţa lui atunci, astăzi este în rând cu tehnologia.†a declarat Aura Tatu Business Developer Chase Corp.
>Luna martie a adus în VIRTUAL BUCHAREST un nou decor de primăvară, cu copaci înfloriţi şi jardiniere cu flori la fiecare colţ de stradă. Tot în luna martie, a fost deschis un studio foto profesional gratuit şi au fost date în folosinţă primele apartamente cu destinaţie rezidenţială şi care au vedere spre Piaţa Revoluţiei.
DESPRE VIRTUAL BUCHAREST:
VIRTUAL BUCHAREST (Slurl) este un proiect lansat în decembrie 2008 care a înregistrat în primele 3 luni de la lansare un trafic mediu de 45.432. Pe lângă diversele evenimente organizate in acest rastimp, VIRTUAL BUCHAREST este ÅŸi cadrul în care a fost realizat primul film din Capitala virtuală pe care îl găsiti aici http://www.youtube.com/watch?v=5Ircyd1h0Vc. De asemenea, înca din luna decembrie 2008, VIRTUAL BUCHAREST a intrat în reÅ£eaua Sister Cities (“>http://www.sistercitiessl.com/members.htm) care integreaza toate oraÅŸele reale care au o replică virtuală pe platforma Second Life. Practic, această reÅ£ea oferă utilizatorilor care doresc să viziteze oraÅŸele virtuale informaÅ£ii ÅŸi link-uri de acces direct în 32 de locaÅ£ii interconectate din Second Life, începând cu Orientation Island – spaÅ£iul de intrare al utilizatorilor noi.
VIRTUAL BUCHARESTeste o alternativă la markertingul clasic ÅŸi porneÅŸte de la premisa promovării valorilor româneÅŸti într-un spaÅ£iu interactiv, 3D ÅŸi dintr-o perspectivă fun. VIRTUAL BUCHAREST ÅŸi-a propus, în fază pilot, o reproducere în detaliu a PieÅ£ei RevoluÅ£iei cu: Clădirea Ateneului, Palatul Regal, Biblioteca Central Universitară ÅŸi cu străduÅ£ele din jur care au spaÅ£ii comerciale la parter. VIRTUAL BUCHARESTîşi propune să fie ÅŸi o locaÅ£ie de promovare virtuală a brandurilor româneÅŸti care doresc să folosească platforma pentru a-ÅŸi prezenta produsele sau serviciile ÅŸi pentru a interacÅ£iona cu utilizatorii. Pe lângă faza pilot, respectiv reproducerea centrului BucureÅŸtiului – Piata RevoluÅ£iei, ca etape ulterioare, sunt avute în vedere: Castelul Bran ÅŸi Delta Dunarii urmate de alte oraÅŸe precum: BraÅŸovul, Clujul, TimiÅŸoara ÅŸi ConstanÅ£a.
DESPRE SECOND LIFE:
Second Life s-a lansat în 2003 dar platforma a devenit cunoscută la nivel mondial abia în 2006, odată cu intrarea Ambasadei Suediei urmată de o serie de branduri care au început să testeze oportunităţile lumilor virtuale (IBM, Cisco, Microsoft, CNN, Reuters, Wired, Playboy, Peugeot, Mercedes, Vodafone, Orange, ABN, ING, Coca Cola, L’Oreal, Philips, Electrolux ÅŸi multe altele. În acest moment, Second Life are peste 15 milioane de conturi înregistrate, o economie ÅŸi o monedă proprie (Linden Dolar). Valoarea tranzacÅ£iilor zilnice se ridică la peste 1.5 milioane de dolari americani. Utilizatorii Second Life sunt în general trend-setteri ÅŸi early adopters, persoane cu influenţă în cercurile lor sociale ÅŸi care stăpânesc bine uneltele de socializare online. Majoritatea sunt producători de conÅ£inut – scriu pe bloguri, folosesc photo ÅŸi video sharing sau produc bunuri virtuale.