LifeStyle

Universal lansează site-urile posturilor sale TV

Universal Networks International (UNI) a anuntat lansarea noii sale platforme digitale web-video care va sustine site-uri interactive pentru cele cinci canale cheie: Syfy Universal, Diva Universal, Studio Universal, Universal Channel si 13th Street Universal. Lansarea acestor site-uri localizate – acum disponibile in 14 limbi si in 16 tari este cea mai noua dezvoltare in strategia integrata de media digitala anuntata anterior. Anuntul a fost facut de Roma Khanna, Presedinte, Universal Networks International & Digital Initiatives.

Noile website-uri locale ale canalelor extind online oferta UNI de brand-uri premium pay-tv, incantand audienta cu un continut video de inalta calitate, incluzand episoade din programele cheie prezentate de canal, imagini din spatele scenei, continut original – jocuri sociale si seriale produse exclusiv pentru web. Folosind o platforma video centrala unica, continutul in intregime localizat este disponibil in Europa, America Latina, Africa de Sud si Asia.

“Lansarea noilor website-uri globale ale UNI reprezinta o evolutie a strategiei noastre continue – si o prioritate – de a oferi brand-uri de divertisment de top audientelor de pe intreg globul, intr-un mod care intr-adevar sa fie complementar lumii lor.”, comenteaza Khanna.

Pornind de la viziunea companiei de a oferi continut website original, UNI investeste in seriale exclusiv pentru web, precum serialul recent lansat, FCU: Fact Checker’s Unit, care este disponibil numai pe site-urile Syfy Universal si este creat in parteneriat cu NBC Universal Digital Studio. UNI a dezvoltat, de asemenea, o platforma de jocuri sociale si jocuri originale inspirate din productii cheie Syfy Universal, cum ar fi Eureka si Warehouse 13. Utilizatorii pot accesa jocuri, pot provoca alti utilizatori si pot face parte din comunitatea de fani, interactionand cu brand-ul.

Jason Keane, Vice President Universal Networks Interactive, comenteaza, “Continutul captivant al acestor noi website-uri ofera o experienta de brand extinsa pentru telespectatorii nostrii din intreaga lume, permitand UNI sa-si dezvolte strategia experimentarii la maxim a brand-ului, iar fanilor sa urmareasca programele favorite online.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *