Universal Networks International (UNI) anunță astăzi relansarea televiziunii de divertisment destinată femeilor, DIVA. Având o nouă poziționare, o altă grafică și un slogan nou – “Totul pentru tine” -, DIVA este amuzantă, sigură pe sine, o companie perfectă și pasionată de viață. Noua imagine a televiziunii s-a lansat efectiv în România miercuri, 24 septembrie.
“Anul acesta DIVA împlinește patru ani în România, de-a lungul cărora televiziunea și-a câștigat un loc de lider pe piața pay-TV. Am investit în această schimbare pentru a dezvolta brandul DIVA și a-l face mai atrăgător în ochii publicului nou sau deja câștigat”, a declarat Colin McLeod, Managing Director, Emerging Markets, Universal Networks International. “Noua imagine a televiziunii DIVA, sloganul <
Odată cu relansarea, DIVA prezintă în premieră în România, începând din 12 octombrie, producția americană de mare succes Pompierii din Chicago (Chicago Fire), realizată de producătorul câștigător al premiului Emmy, Dick Wolf (celebru pentru seria Lege și ordine). Un serial dramatic ce pătrunde în viețile cotidiene ale unei echipe de adevărați eroi – pompieri, paramedici și echipe de salvare – ale căror alegeri fac, zi de zi, diferența între viață și moarte.
Publicul DIVA are parte toamna aceasta și de episoade noi, în premieră, ale serialelor Anatomia lui Grey (sezonul 8), Neveste disperate (sezonul 8), În mintea criminalului (sezonul 3), Ofițeri începători (sezonul 5) și altele. De asemenea, pentru a oferi o experiență desăvârșită DIVA trece, din 24 septembrie, și la formatul widescreen.
DIVA este televiziunea de divertisment cu design feminin, parte a Universal Networks International și atinge un număr de 17 milioane de abonați în România, Bulgaria, Italia și Asia. În România, Universal Networks International oferă un portofoliu format din trei televiziuni de divertisment de cea mai bună calitate: DIVA, Universal Channel și E! Entertainment Television.