Primul eveniment care celebreaza proiectele de CSR in domeniul sanatatii va avea loc pe 28 februarie in Bucuresti si va fi organizat de Puls Media Network.
Doar pana in data de 15 februarie, companiile sau ONG-urile care au desfasurat proiecte de responsabilitate sociala cu reflectare in domeniul sanatatii in anul 2007, mai pot aplica pentru premiile Carol Davila prin completarea fisei de candidatura, care poate fi descarcata de pe site-ul evenimentului www.premiilecaroldavila.ro.
Domeniile in care comunitatea are nevoie de ajutor sunt numeroase si de aceea responsabilitatea sociala corporatista e un concept al zilelor noastre care impune unei organizatii sa fie responsabila, adica sa determine nevoile reale ale comunitatii si sa se implice financiar in acele proiecte care pot duce schimbari majore in bine in viata oamenilor.
Premiile Carol Davila s-au nascut din nevoia sensibilizarii opiniei publice si mai ales a companiilor implicate in sistemul sanitar in fata problemelor cu care se confrunta lumea medicala romaneasca, prin celebrarea proiectelor societati civile si ale comunitatii de afaceri dedicate imbunatatirii sistemului de sanatate din România, atat public cat si privat.
Un juriu format din personalitati din domeniul ONG-urilor, ale presei medicale si un reprezentant Puls Media vor alege cele mai spectaculoase contribuţii sociale in domeniul sanatatii. Premiile vor recompensa eforturile campaniilor umanitare si sociale, contributiile financiare in domeniul sanatatii si initiativele cu implicare in domeniul medical din anul 2007. Componenta juriului va fi dezvaluita in ziua evenimentului.
Premiile Carol Davila
• Premiul Initiativa anului 2007 – Se acorda pentru inventii si tehnici inovatoare din medicina sau din sistemul sanitar.
• Premiul Institutia medicala a anului 2007 – Premiul dedicat institutiilor medicale, publice sau private, care in 2007, fie s-au deschis publicului, fie au finalizat proiecte de îmbunatatire a calitatii serviciilor medicale.
• Campania filantropica 2007 – Campanii umanitare si sociale din 2007 derulate in beneficiul unor institutii, asociatii, categorii de bolnavi.
• Investitia în sanatate a anului 2007 – Donatii si proiecte de sustinere financiara dedicate imbunatatrii serviciilor medicale.
• Premiul pentru campania de imagine în domeniul sanatatii – Premiul este adresat agentiilor si departamentelor de marketing care au creat si implementat o campanie de comunicare pentru educarea si informarea comunitatii in legatura cu probleme de sanatate.
• Premiul de excelenta – Premiul pentru rezultate remarcabile care au dus la îmbunatatirea starii de sanatate a unei categorii de pacienti.
• Premiul Farmacist.ro – Premiul dedicat activitatii farmacistului, care a conceput si implementat in 2007 un proiect de amploare la nivelul comunitaÅ£ii sale si care este implicat activ in programe de informare despre problemele medico-farmaceutice.
• Premiul Medic.ro – Premiul dedicat activitatii medicului roman şi este menit sa recunoasca proiectele create de catre medici care au impact asupra unei comunitatii, sa recunoasca initiativa medicului de a se implica in educarea comunitatii, medicului care a avut realizari deosebite in anul 2007
Puls Media Network este o firmă românească specializată în comunicarea pe piaţa medicală prin editarea de reviste şi organizarea de evenimente dedicate medicilor şi farmaciştilor, deţinând cel mai important portal de comunicare din acest domeniu. De curând firma şi-a schimbat numele din Press Pro International în Puls Media Network.
Mona Arsulescu – PR Executive Puls Media Network
Tel.:0040 21 404 14 15; Fax: 0040 21 404 14 16; E-mail: (Adresa de email este ascunsa din motive de securitate)