Media Production Group, alaturi de sponsorul oficial Banca Comerciala Romana, lanseaza circuitul BCR Tenis Partener, o serie de turnee de tenis adresate tuturor jucatorilor amatori, indiferent de varsta, sex sau nivel de joc. Pentru a oferi un plus de atractivitate, Media Production Group ofera un pachet logistic, informatic si media care vine in sprijinul initiativelor locale privind organizarea meciurilor si a turneelor sub egida circuitului BCR Tenis Partener.
Promovand tenisul ca activitate sociala, Media Production Group introduce, in premiera in Romania, un sistem informatic de inregistrare a rezultatelor si de evaluare a nivelului de joc al tuturor jucatorilor amatori participanti, indiferent de varsta si sex, pe baza caruia se pot organiza competitii echilibrate.
Jucatorii amatori vor avea astfel acces la un sistem centralizat, care faciliteaza evaluarea nivelului, programarea partidelor si comunicarea cu alti jucatori, precum si inscrierea la turnee de nivel corespunzator, dotate cu numeroase premii oferite de sponsorii circuitului BCR Tenis Partener.
Toate cluburile de tenis care organizeaza competitii in cadrul circuitului BCR Tenis Partener vor avea acces la suport logistic si mediatic.
Pentru mai multe detalii, va invitam sa vizitati site-ul oficial al circuitului BCR Tenis Partener – http://bcr.tenispartener.ro – sau sa trimiteti un mail la events@mpg.com.ro.
Media Production Group este editorul revistei Tenis Partener, singura publicatie de profil din Romania.
BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala, care se adreseaza atat clientilor retail, cat si celor corporate.
BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, gestionand active bancare de peste 17,5 miliarde de euro si avand o prezenta marcanta, prin societatile sale de profil, pe piata leasingului, in domeniul managementului activelor, pe piata de capital, a pensiilor private, a bancilor de locuinte, precum si in asigurari. BCR ofera o gama complexa de produse si servicii pentru persoane si societati comerciale, deservind populatia si microintreprinderile prin cele 634 de unitati retail deschise in intreaga tara si IMM-urile si companiile mari prin intermediul a 50 de centre de afaceri corporate.