Atunci cand intra in magazinul tau, clientul este servit cu o bomboana, un ceai sau o cafea. Daca isi doreste un serviciu, ai mereu grija ca acesta sa stea jos pe o canapea. Asistentul este intotdeauna atent si incearca sa-i ofere cele mai bune sfaturi pentru a putea achizitiona produsul/serviciul, potrivit nevoilor sale. La finalul tranzactiei, compania isi arata respectul pentru client oferindu-i un discount la cumparaturile urmatoare, sau o mica atentie pentru ca te-a ales pe tine ca si furnizor. Crezi ca dupa o astfel de experienta se va mai intoarce? Tu cum iti tratezi propri clienti?
Alatura-te participantilor celor mai bune seminarii de Customer Service din Romania.
Impreuna vom:
Distrugem mitul prin care trebuie sa platim multi bani pe campanii de marketing pentru a castiga clienti
Te invatam cum sa economisesti de 5 ori mai putin bani prin pastrarea clientilor deja existenti.
Iti vom arata cum sa transformi serviciile si produsele obisnuite in experiente memorabile pentru clientii tai.
Iti vom prezenta avantajul competitiv pentru compania ta printr-o noua viziune si cultura organizationala orientata spre client.
Si multe altele…
Customer Experience Management Public Seminar, 15 – 16 Aprilie 2008, Bucuresti
SES – Service Excellence Solutions este o companie tanara si dinamica ce ofera servicii de Consultanta, Recrutare, Training & Development si Very Important Speaker Events, specializate pe segmentul esential al pietei in continua dezvoltare – Servirea Clientilor.
Tudor Trof
231.39.48
www.servicexcellence.ro