Pentru a-şi consolida poziţia de lider pe piaţa din România, Tornado Sistems, cel mai mare distribuitor de produse IT&C, vine cu o nouă strategie de afaceri şi obiective ambiţioase care vizează simplificarea modelului de business existent, consolidarea relaţiei cu partenerii de afaceri şi îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite clienţilor.
“Ne-am propus să creÅŸtem mai repede decât piaÅ£a, să ne consolidăm poziÅ£ia de lider ÅŸi să devenim partenerul de afaceri preferat pe piaÅ£a de distribuÅ£ie din Româniaâ€Â, declară Gerald Maier, Director General Tornado Sistems.
Noua conducere a demarat deja un amplu proces de restructurare a organizaţiei, concentrându-se în special pe reorganizarea departamentelor, optimizarea proceselelor şi procedurilor interne, dar şi simplificarea şi eficientizarea modului în care Tornado interacţionează cu partenerii săi. Toate departamentele de vânzări îşi vor dedica 100% din energie consolidării relaţiei cu partenerii. Pentru a acţiona mai rapid şi îmbunătăţi serviciile, începând cu 1 octombrie, departamentele care se află în contact direct cu clienţii au un program de lucru prelungit, de luni până vineri, între 08.00-19.00.
Totodată, pentru a creÅŸte nivelul satisfacÅ£iei clienÅ£ilor a fost îmbunătăţit ÅŸi nivelul service-ului ÅŸi s-a simplificat procesul de administrare a retururilor. De altfel, compania îşi propune ca împreună cu partenerii săi să stabilească ÅŸi să coordoneze la nivel naÅ£ional o reÅ£ea de service ÅŸi asistenţă care să permită dezvoltarea gamei de servicii oferite.ÂÂ
„Vom acÅ£iona în vederea creÅŸterii competitvităţii ÅŸi eficienÅ£ei noastre, oferind soluÅ£ii orientate pe clienÅ£i.Tornado asigură deja în acest moment livrarea echipamentelor în următoarea zi lucrătoare, pentru orice comandă plasată până în ora 18 ÅŸi am eficientizat ÅŸi procedurile de administrare a retururilor. ÃŽn viitor vom continua să implementăm noi programe ÅŸi servicii care ne vor îmbunătăţi performanÅ£ele ÅŸi ne vor ajuta să ne concentrăm pe dezvoltarea cu succes a afacerii Tornado.â€Â, spune Gerald Maier.
Restructurarea departamentelor de la Tornado aduce cu sine noutăţi. A fost înfiinÅ£ată o echipă de e –Sales, care se va ocupa de stimularea vânzărilor online exclusiv către partenerii Tornado (vânzări business to business). “E-sales va fi segmentul strategic pe care ne bazăm creÅŸterea pe piaţă. ÃŽn 2008, 50% din veniturile Tornado vor proveni din comenzile plasate online. Vom reduce costul tranzacÅ£iilor ÅŸi vom asigura o interacÅ£iune cât mai eficientă cu partenerii prin creÅŸterea disponibilităţii faţă de aceÅŸtiaâ€Â, spune Maier.
Strategia Tornado va pune accentul pe servicii de distribuţie cu valoare adaugată şi soluţii business de ultimă oră. Împreună cu partenerii săi, compania va continua să dezvolte şi să-şi consolideze poziţia pe piaţa de reţelistică, mobilitate şi securitate IT, prin creşterea cotei de piaţă şi optimizarea portofoliului de produse, prin extinderea portofoliului de clienţi activi şi creşterea volumului de achiziţii pe care aceştia îl realizează împreună cu Tornado.Totodată, Tornado continuă să investească în dezvoltarea competenţelor angajaţilor astfel încât, prin profesionalism şi calitatea serviciilor, să devină ditribuitorul numărul 1 pentru clienţii săi.