Ruşii n-au făcut economie la nimic pentru a demonstra că pot face o telenovelă care să se bucure de acelaşi succes precum cele braziliene. Cheltuielile pentru un singur episod, din cele 120 ale primei serii, au fost în medie de 500.000 de dolari, o investiţie uriaşă, dar profitabilă, pentru că audienţa de care se bucură “Carmelita†este greu de egalat: 60% cotă de piaţă, o cifră-record pentru orice televiziune din lume, deci şi pentru Russia, canalul care a produs serialul.
Carmelita este fiica unui bulibaşă, sortită încă de copilă căsătoriei, conform cutumelor ţigăneşti, cu un anume Miro, ţigan şi el, care locuieşte în alt oraş.
Logodnicii nu s-au întâlnit niciodată. Fata, frumoasă şi independentă, se îndrăgosteşte de un om de afaceri rus şi refuză să se mărite după voinţa tatălui ei. Nici Miro nu e încântat să-şi lege viaţa de o necunoscută, dar pleacă de acasă, îndemnat de tată, să o cunoască.