Sony Mobile a fost confirmat drept sponsor principal în Europa Centrală pentru Hannibal, cel mai recent serial original dramă comandat de SPT Networks pentru portofoliul său internaţional de canale de televiziune, inclusiv AXN în Europa Centrală, iar smartphone-ul Sony Xperia Z va fi integrat în majoritatea elementelor de promovare onair. Campania va fi perfect sincronizată, în ceea ce priveşte utilizarea instrumentelor neconvenţionale de publicitate, în zona Europei Centrale, şi va rula în acelaşi timp în şase ţări: Polonia, România, Bulgaria, Cehia, Slovacia şi Ungaria.
Campania va integra secvenţe din serialul Hannibal în spoturile publicitare ale produsului, atât în cadrul unor reclame special create de către sponsor cât şi în promo-urile branduite Sony Mobile care delimitează pauzele publicitare. Astfel, publicul va întâlni Sony XperiaTM Z într-un cadru valoros şi relevant. În plus, noul smartphone Sony va fi premiul principal oferit câștigătorului noului concurs online ce îl va avea ca protagonist pe Hannibal. Campania va rula până la finalul primului sezon Hannibal, respectiv 3 iulie 2013.
Pachetul de sponsorizare a fost propus şi dezvoltat de Sony Pictures Television Networks (SPTN), divizia Europa Centrală. La realizarea acestei campanii au contribuit PHD, agenţia de media a Sony Mobile şi Cable Direct, agenţia care gestionează vânzările de publicitate pentru AXN în România.
Produs de Gaumont International Television în asociere cu SPT Networks (prin AXN Original Production), Hannibal are premiera în luna aprilie în reţeaua SPT, în 63 de ţări şi 18 limbi din întreaga lume. Serialul a fost de asemenea comandat de NBC pentru piaţa din State Unite.