Romania Libera, cel mai longeviv cotidian romanesc se relanseaza, propunand cititorilor un design nou, care asimileaza perfect traditia si credibilitatea celor 133 de ani de istorie. Designul poarta amprenta lui Mario Garcia, expertul #1 in lume in design de presa, care a creat concepte de succes pentru peste 500 de ziare si website-uri din intreaga lume, printre care: The Wall Street Journal, La Tribune, DeMorgen, Miami Herald, Handelsblatt, Die Zeit, The Hindu si multe altele.
Romania libera isi propune sa fie mai aproape de cititori, dezvoltand subiecte inspirate de stilul si ritmul de viata actual, cu profunzimi in planul socio-cultural si in evenimentele importante din existenta romanilor. Rubricile de lifestyle, educatie, cultura, sport, familie sau sanatate vor condimenta noul concept editorial, alaturandu-se subiectelor ce fac parte din traditia cotidianului: investigatii, stiri politice si economice, opinii, interviuri.
De luni pana vineri, suplimentele RL abordeaza subiecte si teme surprinzatoare, raspund nevoilor de formare si informare ale publicului cititor, prezinta sfaturi, alternative si solutii.
Campania dedicata promovarii imaginii noului cotidian Romania libera, in valoare de peste 2,5 mil. euro va atinge toate mediile de comunicare si pune accent pe prospetimea, dinamismul si complexitatea publicatiei, pe care cititorii o pot gasi de luni, 15 martie, la toate chioscurile de presa din tara, precum si gratuit, in cafenelele business, hoteluri si marile centre de afaceri.
Romania libera este parte a grupului Medien Holding – joint venture The Nova Group si Westdeutsche Allgemeine Zeitung (WAZ). Medien Holding este actionar principal in societatea “R”, al carei portofoliul include cotidianul Romania libera si www.romanialibera.ro, tipografia United Print, Hiparion Magazines, Grupul Roman de Presa si CMP, agentia de comunicare si branding.