In noul numar al revistei Luxury, cel din februarie, gasiti portretul lui Roman Abramovici, luxul rusesc, bijuteriile Chopard pentru Sfantul Valentin, istoria casei Ungaro, vanatoarea de lux si multe alte subiecte interesante.
Roman Abramovici, celebrul miliardar rus, este cel care apare pe coperta revistei Luxury din februarie. Abramovici n-are pedigree nobiliar, dar cu cele aproape 19 miliarde de euro la cât a fost evaluată averea lui, nici n-are nevoie. Povestea miliardarului rus Roman Abramovici poate fi asemănată cu cea din „PrinÅ£ ÅŸi cerÅŸetorâ€Â. Iar istoria familiei lui, deportată din Lituania în Siberia, are ceva din incredibilul romanului márquezian „Un veac de singurătateâ€Â. Mai bogat decât un preÅŸedinte sau un rege, excentric ÅŸi obsedat de siguranÅ£a proprie, Roman Abramovici e simbolul luxului rusesc post-sovietic. Numele lui a devenit, între timp, blazonul luxului made in Rusia.
Legatura dintre Abramovici si luxul superm dupa Rasputin se face printr-un alt articol in care se vorbeste despre luxul rusesc si cei 100.000 de milionari in euro si 44 de miliardari, potrivit revistei Forbes. Rusia lui Putin – alǎturi de China, India şi ţǎrile din Orientul Îndepǎrtat – dicteazǎ astǎzi noua dinamicǎ a luxului.
Tot in revista Luxury este un interviu exclusiv cu Philippe Guilet, director artistic al Ambasadei Frantei la Paris. Acesta a lucrat cu câteva dintre cele mai importante personaje ale modei internationale, cu Karl Lagerfeld, Thierry Mugler, Donna Karan, Jacqueline DeRibes si Jean Paul Gaultier.
Si daca tot vorbim despre case de moda de succes trebuie sa amintim si de Emanuel Ungaro. Dincolo de faptul că Ungaro e deja o marcă recunoscută – în moda feminină, dar şi în cea masculină, în industria parfumurilor şi a accesoriilor –, trebuie spus că, în spatele acestui imperiu, se află o poveste. O poveste despre naşterea şi creşterea treptată a unei glorioase maison de couture pusă în slujba feminităţii.
Pentru Sf. Valentine’s Day revista Luxury iti prezinta o poveste de dragoste ce poarta semnatura casei Chopard, un pictorial in care sunt prezentate cele mai noi bijuterii.
La sectiunea WWW cea mai importantă noutate a anului 2007 vine din partea grupului Ferretti, respectiv yaht-ul SportRiva 56, dar si boxele Steinway & Sons.
Vânătoarea de lux este un alt subicet care se gaseste in paginile revistei Luxury. Cele mai scumpe dintre expediţii sunt acele partide de safari african la care participanţi gonesc după cele mai râvnite trofee, aşa numitele „Big Five†(leul, elefantul, leopardul, bivolul african şi rinocerul).
Luxury este o cale de a cunoaste lumea prin tot ceea are ea mai haute: haute couture, haute parfumerie, haute joaillerie, haute horlogerie. Lista ar putea continua dacă s-ar fi inventat cuvinte similare si pentru segmentele premium si de lux din industria masinilor, iahturilor, avioanelor, hotelurilor. Luxury este o cale de a aduce la picioarele voastre toată această lume prin definitie haute. Luxury nu înseamnă numai lux, ci si rafinament, civilizatie, educatia gustului estetic, artă.
Luxury este o publicatie premium lunară, parte din trustul MTR Press, ce editează si publicatiile Photo Magazine, Audio Video si Connect. Luxury este în prezent singura publicatie de pe piata românească, ce se ocupă exclusiv de industria luxului, dedicată în aceeasi măsură bărbatilor si femeilor, si unii si altii consumatori ai produselor specifice acestei industrii.
Razvan Dinu
PR & Events Manager
MTR Press
www.mtr.ro