63.000 spectatori (de-a lungul întregului weekend) au asistat, pe Motorsport Arena, la o nouă cursă turbulentă şi la o evoluţie impresionantă din partea lui Mike Rockenfeller:
Cel mai tânăr pilot oficial Audi – 23 de ani – a fost protagonistul unui duel palpitant cu dublul campion mondial de Formula 1, Mika Hakkinen, ÅŸi a reuÅŸit să tranÅŸeze disputa în favoarea lui în penultimul tur.
Prin obÅ£inerea locului al treilea după o dispută electrizantă, “Rocky” a reuÅŸit să urce pe podium la doar a doua evoluÅ£ie în DTM. ÃŽn plus, el a obÅ£inut ÅŸi cel mai bun rezultat pentru Audi Team Rosberg de la lansarea “noului” DTM în 2000.
ÃŽncă de la startul întrecerii, tânărul pilot Audi a creat senzaÅ£ie după ce l-a depăşit pe Mika Hakkinen ÅŸi a intrat în primul viraj ca lider al plutonului. Până la primul pit stop – în turul 13 -, “Rocky”, aflat la comenzile S line Audi A4 DTM, ÅŸi-a păstrat primul loc. ÃŽn timpul schimbării pneurilor, tânărul german a retrogradat în urma lui Hakkinen. ÃŽn partea finală a cursei, Mike a pus tot mai multă presiune pe finlandez, iar Hakkinen a comis o greÅŸeală care i-a permis lui Rockenfeller să urcea o poziÅ£ie în urma unei manevre spectaculoase.
O cursă impresionantă a făcut ÅŸi Mattias Ekström. Din păcate, învingătorul de la Hockenheim a primit o penalizare “drive-through” pentru anticiparea startului. Ca urmare a acestei pedepse, suedezul a pierdut peste 22 secunde faţă de surprinzătorul învingător, Gary Paffett. Cu timpi competitivi la fiecare parcurgere a turului de circuit, Ekström a reuÅŸit să revină de pe locul al 20-lea până pe al ÅŸaptelea ÅŸi să marcheze două puncte, care i-au permis să-ÅŸi păstreze locul întâi în clasamentul piloÅ£ilor.
Cel mai bine clasat pilot într-o maşină specificaţie 2007 a fost Timo Scheider, care a încheiat etapa de la Oschersleben pe locul al patrulea, înaintea coechipierului Martin Tomczyk. Aflat pe poziţia a treia în ierarhia individuală a stagiunii, Tomczyk are acelaşi număr de puncte ca şi Mattias Ekström.
AlÅ£i doi piloÅ£i Audi au încheiat întrecerea între primii zece clasaÅ£i, Adam Carroll terrminând al noulea, iar Christian Abt al zecelea. Lucas Luhr, Marco Werner ÅŸi Frank Biela au ocupat poziÅ£iile a 12-a, a 15-a, respectiv a 18-a. Biela ÅŸi-a încheiat cursa prematur, după ce maÅŸina Audi A4 DTM s-a oprit ca urmare a unei probleme la partea electrică. Vanina Ickx a abandonat după o ocliziune cu Jamie Green (Mercedes), acesta fiind penalizat cu “drive-through” pentru incident.
Rezultatele de la Oschersleben
1. Gary Paffett (Mercedes) 44 laps / 1h03m30,763s
2. Paul di Resta (Mercedes) +3,753s
3. Mike Rockenfeller (S line Audi A4 DTM) +15,044s
4. Timo Scheider (GW:plus/Top Service Audi A4 DTM) +19,306s
5. Martin Tomczyk (Red Bull Audi A4 DTM) +19,818s
6. Bernd Schneider (Mercedes) +20,043s
7. Mattias Ekström (Red Bull Audi A4 DTM) +22,808s
8. Alexandros Margaritis (Mercedes) +24,646s
9. Adam Carroll (Audi A4 DTM) +25,567s
10. Christian Abt (Playboy Audi A4 DTM) +27,910s
11. Jamie Green (Mercedes) +28,390s
12. Lucas Luhr (Philips Audi A4 DTM) +32,443s
13. Mathias Lauda (Mercedes) +33,234s
14. Daniel la Rosa (Mercedes) +35,418s
15. Marco Werner (Audi Bank Audi A4 DTM) +45,648s
16. Susie Stoddart (Mercedes) +1m03,690s
17. Mika Hakkinen (Mercedes) +1m13,762s
18. Frank Biela (Siemens Audi A4 DTM) +2 tururi
Abandonuri:
Bruno Spengler (Mercedes) +29 tururi
Vanina Ickx (Audi A4 DTM) +30 tururi (accident)
Sursa: Porsche Romania/Scorpion
Inca din 1998 SCORPION este unicul dealer Volkswagen si Audi pe judetele Vrancea, Galati, Buzau si Braila.
Experienta dobandita in acest timp garanteaza calitatea tuturor serviciilor pe care le oferim:
– consultanta in alegerea celor mai potrivite autoturisme,
– propuneri avantajoase de finantare,
– service complet pentru intreaga gama de autoturisme Volkswagen si Audi
– piese de schimb din stoc sau la comanda.
www.scorpion.ro