Revista REBUS, editata de trustul “Publicatiile Flacara”, a urcat pe locul 7 in topul celor mai citite publicatii de presa romanesti, inregistrand cea mai mare crestere de audienta dintre revistele aflate in top 5. Cele mai recente date furnizate de Studiul National de Audienta (SNA) confirma recunoasterea de catre cititorii romani a calitatatii editoriale exceptionale a revistelor REBUS si FLACARA, apartinand trustului de presa “Publicatiile Flacara”.
Audienta revistei REBUS a crescut cu 106.000 de cititori intre raportarile SNA din august 2008 si cea mai recenta, din februarie 2009, urcand REBUS pe locul 7 in topul general al presei romanesti, cu 728.000 de cititori pe editie. De mentionat ca pe primele 6 locuri se afla un tabloid cu suplimentele sale de weekend, un ziar de sport, un ghid tv si unul culinar. In cadrul aceluiasi lot de 7 publicatii, revista REBUS se situeaza pe primul loc, la cresterea de audienta, atat procentual, 17%, cat si in cifre absolute.
Performanta revistei REBUS este si mai evidenta la o comparatie cu publicatiile periodice: intre revistele aflate in top 5 lunare, conform datelor SNA, REBUS este a doua revista, ca numar de cititori pe editie si pe primul loc, in ceea ce priveste cresterea de audienta intre cele doua perioade masurate.
Aflata si ea intr-un trend pozitiv, revista Flacara a inregistrat, intre cele doua valuri de masuratori, o crestere de audienta de 36%, ceea ce o situeaza in topul cresterilor pe locul 15 intre toate publicatiile auditate (peste 160) si pe locul 8 intre cele lunare (peste 70).
Trustul de presa “Publicatiile Flacara”, are in portofoliu, alaturi de revista Flacara, o divizie de divertisment, reprezentata de titluri lunare si ocazionale: Rebus, Rebus de Buzunar, Rebus Bis, Rebusache, Integrame & Sudoku, Sudoku, Almanah Rebus, Almanah Flacara, Carte calendar de Bucate, Calendarul Norocului, Carte Calendar Religios. Impreuna, publicatiile Flacara sunt citite lunar de peste un milion de cititori.
Cu o traditie de aproape 100 de ani, revista Flacara duce mai departe, cu onoare, valorile jurnalismului veritabil: obiectivitate, echidistanta, exclusivitate, actualitate. Calitatea garantata de marca “Publicatiile Flacara” plaseaza revista in pozitia privilegiata a singurului lunar premium din presa romaneasca, in format magazin, care combina reportajul, interviul si comentariul, semnate de cei mai fini observatori ai societatii, gazetari si scriitori. Fotografiile in exclusivitate completeaza mesajul editorial si transforma lectura intr-o experienta estetica. Revista Flacara se adreseaza cititorului connaisseur, care respecta si pretuieste valorile autentice si lucrurile care conteaza cu adevarat, fie ca e vorba despre politica, arta, societate, stil de viata, sanatate sau sport.