Revista IOANA nu mai are nevoie de nici o prezentare. Un titlu extrem de popular si de iubit printre femeile de orice varsta din Romania, IOANA a aparut prima data in 1998, devenind rapid liderul revistelor de gen de pe piata. La 10 ani de existenta, IOANA se reinventeaza.
Chiar daca exista si pe alte piete importante din Europa (sub alte denumiri), IOANA este mai mult decat o simpla licenta in tara noastra. Este un fenomen. A reusit sa sintetizeze in paginile ei, in cei 10 ani de existenta, spiritul femeii moderne din Romania. Este inteligenta, activa, informata, apropiata, in acelasi timp femeie de cariera si gospodina perfecta cu o familie de invidiat. Femeia din Romania se identifica perfect cu revista IOANA, dovada stau audientele revistei, IOANA fiind in top din prima zi si pana acum!
La implinirea a 10 ani de IOANA, aniversare pe care o vom celebra tot anul 2008, revista IOANA reuseste din nou sa surprinda. De data aceasta cu un nou format, unul cerut de cititoare, unul modern si accesibil.
Ca urmare a numeroaselor cercetari de piata intreprinse de catre editorul IOANA, Burda Romania, am extras o idee centrala, o dorinta a cititoarelor IOANA din Romania: formatul sa fie un pic mai mic, mai usor de strecurat in geanta.
Cititoarele IOANA sunt femei active, moderne, cu familie, care merg la serviciu zilnic cu masina proprie sau mijloacele de transport in comun, locuiesc in orasele mari si sunt mereu in viteza pentru a impaca familia cu o cariera stralucita. Pentru ele, acest format este solutia ideala: pot avea mereu revista in geanta, o pot citi in metrou in drum spre serviciu, la intoarcerea spre casa, o pot strecura inapoi in geanta cand merg la cumparaturi sau ies la plimbare.
sincer revista ioana ,e cea mai buna prietena a mea ,fiind stabilita in italia,tot ceea ce imi doresc gasesc in revista.multi ani inainte.salutari din italia…poate se gaseste spatiu in revista si pentru noi cei care sintem departe de tara ,dar inima ne este tot la tara.