– Luni, 5 iulie si marti, 6 iulie, birourile redactiei publicatiei Biz se vor muta cu totul in spatiul Baneasa Shopping City unde, timp de 48 de ore se va realiza numarul 200 al revistei. Biz48h este un proiect experimental ce face parte din campania SustinePrintul!, demarata de Biz in urma cu o luna.
La experiment si-au confirmat prezenta oameni de afaceri si personalitati ce vor veni in redactia improvizata pentru sedinte foto si interviuri live. Printre cei confirmati pana in prezent se numara: Bogdan Enoiu – General Manager McCann Erickson, Aneta Bogdan – Managing Partner Brandient, Manuela Necula – Head of Country Ogilvy Group, Marius Ghenea – Presedinte PC Fun, Liviu David – Director de Creatie Next Advertising, Ilias Papageorgiadis – CEO More Real Estate, Yorgos Ioannidis, CEO Romtelecom, Andi Dumitrescu – GfK Romania, Radu Florescu – CEO Saatchi & Saatchi si membrii echipei nationale de rugby a Romaniei.
Alaturi de membrii redactiei Biz, vor participa la Biz48h cativa dintre cei mai activi oameni de comunicare din Romania. Sorana Savu, Senior Partner Premium Communication, Larisa Petrini, Managing Partner Saatchi&Saatchi PR, Eliza Rogalski, CEO Tempo Creative Group, Ioana Manoiu, Managing Partner GMP PR si Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice vor fi redactori pentru o zi si vor lucra cot la cot cu echipa revistei pentru editarea coverstory-ului.
Pe langa interviurile in redactie, vor avea loc altele ce se vor desfasura in timp real folosind mediile de comunicare instant. Unul dintre aceste interviuri este cel cu Dave Ulrich, autor, speaker si cel pe care publicatia BusinessWeek l-a desemnat #1 Management Educator&Guru. Acesta va fi intervievat prin Skype de Mara Gojgar, HRClub, in timpul experimentului.
Poti sa faci o revista in 48 de ore?
In principiu, da. Dar poti face o revista buna, lucrand in spatiu public? Aceasta este intrebarea la isi propune sa raspunda experimentul Biz48h. Asa cum sugereaza numele, se va scrie, intervieva, fotografia, edita, tehnoredacta, pregati de tipar si tipari prima transa a tirajului numarului 200 al revistei Biz in doar 48 de ore.
Si totul va fi public. Se va amenaja un studio unde se fotografiaza invitatii – vedete ale mediului de afaceri si nu numai – si un spatiu de interviuri. Experimentul va incepe luni dimineata, la ora 10.00, cu sedinta de sumar a revistei, si se va incheia miercuri dimineata, dupa 48 de ore, cu o prima serie de exemplare de colectie gata printate.
Despre Biz
Biz este prima revista de afaceri de business din Romania. Anul acesta sarbatoreste zece ani de existenta, ocazie cu care marcheaza numeroase premiere pe piata publicatiilor de afaceri. La primul sau numar, in 2000, cand majoritatea conexiunilor la Internet in Romania se faceau prin dial-up, Biz titra pe coperta ca Internetul este afacerea viitorului. Piata urma sa ii dea dreptate ani mai tarziu. Termenul de brand, atat de popular azi, a fost introdus in vocabularul de marketing in 2002, pe coperta Biz. Formate jurnalistice cum sunt coverstory, feature, topuri sau ghiduri sau evenimente de amploare cum sunt ZileleBiz au fost initiate in Romania de catre Biz. Incepand din 2009 revista Biz are un nou actionariat si este condusa de Marta Usurelu.