In ultimul val al Studiului National de Audienta (SNA) (16 iulie 2007 – 21 iulie 2008) “auto motor si sport” (ams) isi intareste pozitia de lider pe nisa publicatiilor auto. Cu 336.000 cititori/editie, depaseste nu doar orice competitor din segmentul auto, ci si revistele generaliste, de lifestyle, adresate barbatilor. Pentru a patra livrare de date consecutiv, “auto motor si sport” reuseste performanta de a creste constant numarul de cititori si de a conduce in topul publicatiilor lunare adresate barbatilor. Daca in iulie 2006-iulie 2007 datele aratau o audienta de 289.000 de cititori/editie, perioada iulie 2007 – iulie 2008 aduce o crestere de 47.000 de cititori noi (16%). Din cele 67 de publicatii lunare auditate, membre SNA, “auto motor si sport” ocupa locul 11.
Continutul editorial bogat, bine documentat si ilustrat se afla la fundamentul acestei cresteri constante. “auto motor si sport” se desprinde de plutonul publicatiilor de profil din Romania prin informatia exacta bazata pe noutate si diversitate. Avand in spate o reteta pusa la punct in 60 de ani de existenta ai publicatiei mama ”auto motor und sport”, editia romaneasca pune accent pe testele comparative intre automobile apartinand acelorasi clase si categorii de pret, fiind astfel, cel mai util ghid nu doar pentru pasionatii fenomenului, dar si pentru potentialii cumparatori de automobile noi. Lumea automobilului este prezentata in toata spendaorea sa, de la modele retro ce starnesc pasiuni de o viata pana la dezvaluirea unor informatii cu caracter secret despre tehnologiile si automobilele viitorului. Prezenti la toate lansarile importante la nivel international si avand acces la o imensa baza de informatie, date tehnice si masuratori, redactorii “auto motor si sport” sunt nume de referinta in lumea auto romaneasca.
“Pe piata sunt acum multe reviste auto, unele facute de pe internet, altele traduse din publicatii cu notorietate, si chiar unele care ne copiaza cu fidelitate conceptul editorial. Dintre toate acestea “auto motor si sport” ramane elementul de referinta, fiind pe primul loc in preferintele publicului, singurul si cel mai important critic, in opinia nostra” declara Adrian Dragan, redactor sef “auto motor si sport”