Concerte

Review concert Marcian Petrescu si trenul de Noapte

Trei ore de spectacol live, fara pauze, prieteni care l-au regasit dupa 20 de ani si o mama emotionata, toate acestea s-au intamplat vineri seara in Hard Rock Cafe.

„Am fost placut surprins sa-l descopar pe acest artist al blues-ului romanesc si mai ales al muzicutei”, a declarat un spectator prezent la concert. „Prea bun pentru Romania”, spune Adriana Petrescu, Redactor Sef al revistei Altitudini. „Excelenta seara, va rugam sa ne tineti la curent cu evenimentele pe care le veti mai organiza”, au solicitat cativa fani ai bluesului prezenti la concertul de vineri.

Marcian a venit la concert insotit de colegii sai din trupa Trenul de Noapte, de multi prieteni si de mama sa, sosita direct la Hard Rock Cafe, din Onesti. Marcian Petrescu a oferit o seara plina de umor moldovenesc, in care a povestit istoriile care i-au inspirat fiecare melodie de pe albumul „Povestile bluesului”, a cantat pana dupa miezul noptii un blues rafinat si a facut demonstratii de virtuozitate cu fiecare dintre muzicutele din colectia impresionanta pe care a adus-o cu el vineri seara. Seara s-a incheiat tarziu, cu autografe oferite pe noul sau album si cu un tur de onoare in care si-a salutat toti musafirii prezenti la concert. Printre care si o colega de scoala care nu il mai vazuse de 20 de ani si a venit special sa il intalneasca.

Partenerii evenimentului au fost Radio Lynx, Smart FM, SAPTE SERI, Best Music si Xprim Studio.

„Le multumim tuturor iubitorilor de blues care au venit vineri seara si promitem multe alte spectacole cu muzicieni de calibru in sezonul 2009”, a declarat Andreea Dumitru, managing director Event Plus.

Event Plus este prima companie de Event Architecture din Romania si singura companie locala ai carei manageri fac parte din International Special Events Society. Compania aduce in premiera pe piata din Romania servicii conform standardelor europene in construirea conceptelor creative de eveniment si competente validate international in combinarea arhitecturii de eveniment cu noile tendinte in marketing si cu managementul de eveniment.

Informaţii suplimentare pot fi gasite la adresa www.event-plus.ro