Stiri

Realmedia Network relanseaza imobiliare.ro

Realmedia Network a lansat versiunea beta a noului portal imobiliar, accesibilă la beta.imobiliare.ro. Pornind de la câteva elemente esenţiale care definesc un portal imobiliar: căutarea şi informaţiile oferite, beta.imobiliare.ro pune accent pe interactivitate şi calitatea anuţurilor. Portalul este intuitiv şi conţine o grafică simplă, obiectivul fiind acela ca vizitatorul să ajungă în cât mai puţini paşi la ceea ce caută.

Anunţurile imobiliare sunt afişate implicit după relevanţa lor, este vorba despre un criteriu care ia în calcul un algoritm special gândit pentru a scoate în faţă anunţurile cu date complete, imagini, planuri, preţ actualizat. Ofertele sunt garantate de profesioniştii din piaţă, dar pot fi adăugate şi direct de proprietari. Localizarea pe hartă, prezentarile video sau în format pdf, posibilitatea de a avea titluri personalizate şi o descriere specifică sunt elementele de noutate care redefinesc conceptele de calitate a anunţurilor şi căutare pe un portal imobiliar. Alături de hartă, blogul portalului, blog.imobiliare.ro, va creşte interactivitatea permiţând o comunicare directă, permanentă cu vizitatorii.

“Noul portal este orientat pe căutarea intuitivă a unor informaţii de calitate. Domeniul imobiliar a devenit subiect de interes şi pentru persoane care nu se află neapărat in faţa unei tranzacţii, dar care caută să se informeze. De aceea, investim în dezvoltarea principalelor elemente care caracterizează un portal imobiliar: căutarea, calitatea anunţurilor şi interactivitatea. Principala sursă de venituri o va reprezenta anunţurile imobiliare plătite, iar pentru acest an am bugetat venituri de 650.000 de euro. Totuşi, nu ne-am propus o amortizare rapida a cheltuielilor cu noul portal, în această etapă facem doar ceea ce trebuie să facă un leader în domeniul său: împingem limitele”, declară Adrian Erimescu, directorul general www.imobiliare.ro.
Investiţia şi etapele de dezvoltare
Etapa de proiectare a noului portal, la care a lucrat o echipă formată din 6 persoane, a început în noiembrie 2008 şi a durat până în luna aprilie a acestui an, trecându-se apoi la faza de dezvoltare implementată de o echipă de 14 dezvoltatori. În toată această perioadă, investiţiile s-au ridicat la 20.000 de euro lunar, atingând până în prezent 160.000 de euro. Suma cuprinde achiziţii de componente hard si licenţe pentru programe informatice, servicii de consultanţă şi cheltuieli cu salarii. Investiţiile vor continua în acelaşi ritm până la sfârşitul lunii septembrie, când va fi lansată versiunea finală a portalului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *