AUTO

Raportul Anual Audi 2007

Audi adoptă o abordare inovatoare în prezentarea succesului său: la Conferinţa Anuală de Presă, brandul celor patru cercuri şi-a publicat Raportul Anual pentru 2007, conceput cu creativitate şi pasiune. În timp ce secţiunea financiară documentează în manieră clasică cifrele impresionante ale celui de-al doisprezecelea an-record consecutiv al Audi, într-o secţiune de 130 de pagini, jurnalişti şi celebrităţi acoperă o mare varietate de subiecte legate de mobilitate şi stil de viaţă.

Jay Leno, unul dintre cei mai populari moderatori americani de emisiuni TV nocturne ÅŸi cel mai avid colecÅ£ionar de automobile de la Hollywood îşi descrie pasiunea pentru automobile – ÅŸi pentru modelul supersport Audi R8. Popularul scriitor berlinez Wladimir Kaminer realizează descrieri captivante ale situaÅ£iei automobilistice cotidiene în timpul erei sovietice în povestirea sa intitulată „Rapid Russians” (RuÅŸi rapizi). Autorul de best-seller-uri Frank Schätzing vorbeÅŸte într-un interviu despre responsabilitate, teamă ÅŸi lumea de mâine. Iar Dieter Meier, creierul din spatele legendarei trupe tehno-pop Yello descrie simbioza dintre condus ÅŸi ascultat.

Raportul anual Audi prezintă un deliciu vizual într-un pictorial de 10 pagini intitulat „O viziune diferită.” În această secţiune noile modele Audi sunt surprinse într-un stil foarte imaginativ de şase artişti diferiţi, printre care Bryan Adams, Gabo şi Karl Lagerfeld, ale căror fotografii învăluie automobilele într-o lumină fascinantă şi inedită.

Raportul Anual Audi pentru 2007 oferă de asemenea un spaţiu generos unei game variate de subiecte tehnice interesante. Jurnalistul Thomas Ramge comentează conceptul inovator pe care l-a folosit Audi în combinarea sportivităţii cu cerinţele legate de mediu. Accentuând eficienţa, legendarul şofer de curse Jacky Ickx şi fiica sa, Vanina, iau parte la un emoţionant duel ecologic în Bruxelles.

Cu subiecte variate, de la tehnologie, design şi sport până la cultură, raportul anual Audi este adresat clienţilor, jurnaliştilor şi analiştilor din întreaga lume. De când Audi a introdus conceptul inovator de raport anual în 2005, numărul exemplarelor tipărite a crescut constant. Anul acesta în întreaga lume vor fi distribuite 115.000 de exemplare în limbile germană, engleză şi chineză.

Alături de publicaţia tipărită va exista de asemenea şi o versiune interactivă online a Raportului Anual pentru 2007 la www.audi.de/geschaeftsbericht şi www.audi.com/annualreport. Raportul anual online reflectă de asemenea multiplele activităţi ale mărcii de automobile de lux cu sediul în Ingolstadt, însoţite de impresionante clipuri video şi alte elemente multimedia.

ÃŽn 2007, AUDI AG a vândut în total 964.151 de automobile, atingând cel de-al doisprezecelea record consecutiv anual. Cu venituri de 33.617 milioane de euro ÅŸi un profit înainte de impozitare de 2.915 milioane de euro, compania a obÅ£inut cele mai bune câştiguri de până în prezent. Audi produce automobile în Ingolstadt ÅŸi Neckarsulm (Germania), Györ (Ungaria), Changchun (China) ÅŸi Bruxelles (Belgia). La sfârÅŸitul anului 2007, producÅ£ia modelului A6 a demarat în Aurangabad, India. Compania este activă pe mai mult de 100 de pieÅ£e în întreaga lume. Filialele deÅ£inute integral de AUDI AG sunt Automobili Lamborghini Holding S.p.A, din Sant’Agata Bolognese, Italia ÅŸi quattro GmbH, din Neckarsulm. Audi are aproximativ 54.000 de angajaÅ£i în întreaga lume, inclusiv 45.000 în Germania. Marca cu cele patru cercuri investeÅŸte anual peste 2 miliarde de euro în vederea susÅ£inerii poziÅ£iei fruntaÅŸe a companiei, reflectată în sloganul „Progres prin tehnologie”. Până în anul 2015, Audi îşi propune să-ÅŸi dubleze aproape numărul de modele din portofoliul deÅ£inut, de la 25 de modele aflate actual în ofertă până la 40.

Sursa: Porsche Romania / Scorpion

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *