Daca 2007 a fost anul in care mass-media a descoperit blogurile, 2008 va ramane un alt moment de referinta, acela in care companiile si-au indreptat atentia si bugetele catre bloguri. Revista Biz propune in acest numar o incursiune in culisele celor mai cunoscute campanii derulate pe bloguri si profilul bloggerilor celor mai apreciati de oamenii de marketing din Romania.
Un sondaj online realizat de Biz in randul oamenilor de marketing si PR din Romania a identificat avantajele blogurilor ca instrumente de comunicare si promovare, noutatea acestui mediu fiind cel mai important atu. De asemenea, daca in mod normal un client ar alege un site cu trafic mare, in cazul blogurilor, respondentii Biz tin cont de calitatea audientei inregistrate, urmata de tematica dezvoltata in posturi, care trebuie sa fie apropiata de specificul companiei. 75% dintre cei chestionati au declarat ca nu au comunicat pana acum in zona blogurilor, dar si mai important este ca 64% dintre ei intentioneaza sa demareze campanii de promovare in blogosfera. Revista Biz prezinta in numarul curent modalitatile prin care blogurile pot fi integrate intr-o campanie de comunicare, sfaturile specialistilor pentru implicarea autorilor in promovarea unui brand si zece dintre cei mai apreciati bloggeri in randul oamenilor de marketing si comunicare.
Alte articole in acest numar din Biz:
FOCUS: Cand se linistesc boom-urile
Efervescenta pe pietele care asigurau bunuri pentru confortul de baza al romanilor incepe sa apuna. In locul acestor domenii vin puternic din urma industrii care ofera servicii cu valoare adaugata mai mare si care cunosc adevarate perioade de boom. Biz prezinta aceste noi domenii si estimeaza evolutia pietei pentru urmatorii ani.
MANAGEMENT: Cele mai noi tendinte in comunicare
“Brand advocacyâ€Â, “social press releaseâ€Â, “distributed public relationsâ€Â, “brand transpersonalâ€Â. Nu toate cele 19 tendinte in comunicare ale anului 2008 prezentate in Biz au denumiri atat de sofisticate, insa toate au un numitor comun: cine le stie si tine cont de ele, castiga.
Business Media Group (BMG) este un grup independent de media fondat în 1995 cu doua divizii de publicaţii: Business Publishing (ce cuprinde săptămânalul în limba engleză Business Review, revista de afaceri Biz, BusinessWeek Romania – licenta celei mai citite reviste de afaceri din lume, cel mai complet ghid al afacerilor, The Workbook şi revista de publicitate Campaign) şi Lifestyle Publishing (Stuff – licenţa revistei internaţionale de tehnologie Stuff Magazine)
Pe langa acestea, Business Media Group este organizatorul unora dintre cele mai importante evenimente B2B din Romania, prin Divizia de Evenimente: Zilele Biz, Strategic, Business Review Forum, BizAcademy, Ad’Or.