Despre copii

Programul Nickelodeon intrã în grila UPC Digital TV

UPC România vine în întâmpinarea clienţilor sãi, oferindu-le încã un program îndrãgit pentru copii, Nickelodeon, începând cu luna aprilie 2010 în grila digitalã, pachetele Medium şi Large.

Nickelodeon difuzează seriale pentru copiii între 2 şi 14 ani, printre care „The Penguins of Madagascar”, „iCarly”, „True Jackson”, „Victorious”, „SpongeBob SquarePants” şi „Dora the Explorer”. Programul Nickelodeon este disponibil în varianta audio în limba românã, iar site-ul www.nickelodeontv.ro pune la dispoziţia utilizatorilor servicii suplimentare în limba românã, cum ar fi: orarul programului, promo-uri, diverse materiale de descarcat şi multe altele.

UPC oferã cele mai bune şi variate programe pentru copii. Media box-ul digital asigurã un mediu TV sigur, prin clasificarea programelor TV în funcţie de vârsta copiilor. Avem 6 canale TV pentru copii disponibile pe platforma digitalã UPC în România, continuând sã ne extindem oferta prin lansarea Nickelodeon.

Canalul Nickelodeon este adus în România de MTV Networks International (MTVNI), divizie a Viacom Inc. şi a fost introdus în grila de programe în urma solicitării clienţilor UPC.

“Urmărim constant solicitările pe care le primim de la clienţi în centrele noastre de relaţii cu clienţii şi în Call Center, astfel încât grila de programe pe care o propunem clienţilor să fie în pas cu schimbările de pe piaţa TV din România şi cu preferinţele clienţilor noştri, a declarat Silvia Tomaschek, Video Product Manager UPC România.

UPC România va diversifica şi în viitor grilele de programe, în funcţie de preferinţele exprimate de clienţi. UPC este un brand recunoscut şi oferă servicii de calitate în toate ţările în care activează.

Informaţii suplimentare despre Nickelodeon

Nickelodeon este singurul brand multimedia de divertisment dedicat în exclusivitate copiilor. A construit o afacere diversificatã şi gobalã prin punerea copiilor în centrul acţiunilor sale şi astãzi numarã 54 de canale dedicate, 111 site-uri web şi 17 servicii de canale mobile în Africa, Asia-Pacific, Europa, Orientul Mijlociu, America Latinã şi America de Nord. Nickelodeon precum şi toate titlurile şi logo-urile aflate în legaturã cu acesta sunt mãrci înregistrate ale Viacom Inc.

MTV Networks International deţine brand-uri premium multimedia de divertisment: MTV (Music Television), VH1, Nickelodeon, MTVNHD, TMF (The Music Factory), VIVA, Flux, Paramount Comedy, Comedy Central şi Game One. Brand-urile MTV Networks sunt urmãrite în 632 milioane de case din 162 de ţãri, în 33 de limbi. Diversele holding-uri ale companiei includ de asemenea domenii precum media digitalã, editurã, home video, radio, muzicã înregistratã, licenţiere & merchandising şi douã divizii de filme, MTV Films şi Nickelodeon Movies. MTV Networks este o companie a Viacom Inc. (NYSE: VIA, VIA.B).
Informaţii suplimentare despre UPC

UPC România. UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.250.000 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. La data de 24 februarie 2010, LGI oferea servicii de înaltă calitate, în 14 ţări, în principal în Europa, Chile şi Australia. Liberty Global, Inc. deţine acţiuni în companii de distribuţie de programe şi conţinut media, cum este Chellomedia în Europa. (www.lgi.com)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *