Ingolstadt – Mike Rockenfeller se întoarce la Oschersleben împreună cu Audi, marca câştigătoare a cursei de deschidere a sezonului DTM din 2008. Cu un an în urmă tânărul pilot, la volanul unui autovehicul 2006-spec, a prins o poziÅ£ie în primul rând al grilei de start la cea de-a doua cursă de calificare DTM, urcând al treilea pe podium. Următoarea cursă a sezonului 2008 va fi transmisă în direct pe canalul “Das Ersteâ€Â, începând cu ora 1:45 p.m. (ora locală).
Te bucuri să revii pe traseul cursei DTM în care ai avut cele mai bune rezultate de până acum?
“Sigur, a fost grozav să prind poziÅ£ia a treia în cea de-a doua cursă a mea în cadrul campionatului DTM la Oschersleben în sezonul din 2007, fără niciun dubiu. Dar circuitul îmi plăcea ÅŸi înainte de a participa la DTM. La Oschersleben am pilotat în prima cursă din cariera mea ÅŸi tot acolo am câştigat.â€Â
Ce particularităţi are acest circuit?
„Nu sunt multe porÅ£iuni drepte, direcÅ£ia se schimbă frecvent din cauza combinaÅ£iei foarte diversificate de viraje, ceea ce mie chiar îmi place. Acest circuit oferă multă diversitate, de la viraje foarte lejere la strânse curbe triple în ac de păr.â€Â
Ce părere ai despre noua primă curbă care a fost adăugată din 2007?
„Circuitul era mai fluid înainte, acum ai nevoie de mult mai multă îndemânare când frânezi în curba aceasta. Cinstit vorbind, nu-mi pasă, nu am avut probleme cu nicio variantă. Cu un an în urmă, când am ieÅŸit din următorul viraj la dreapta, l-am depăşit pe Mika Häkkinen. TotuÅŸi, luând totul în consideraÅ£ie, nu cred că schimbarea a avut efectul scontat de a creÅŸte numărul manevrelor de depăşire către prima curbă în ac de păr. Anul trecut am luat startul fără probleme, dar cu un prim viraj atât de strâns acest lucru nu poate fi mereu garantat.â€Â
Când să se aştepte fanii să vadă nişte manevre de depăşire spectaculoase?
“Pentru fani, cel mai frumos la Oschersleben e că pot vedea aproape toate părÅ£ile circuitului din porÅ£iunile cele mai înalte de teren. Sper să am ocazii bune de depăşire în primul ÅŸi ultimul viraj, înainte de linia de sosire.â€Â
Sursa: Porsche Romania / Scorpion