Cinefilii români au ocazia să vadă, în exclusivitate,cum vor arăta primele cinematografe complet echipate digital din ţară.
Pictas Interactive a realizat pentru compania britanică The Light primul film de promovare al noilor locaţii. Cinematografele 3D vor avea o capacitate de 1.500 de locuri şi urmează a fi lansate de compania britanică în această toamnă, la Bucureşti şi respectiv Oradea.
Bazat pe sloganul “Step into The Light!â€Â, filmul promoÅ£ional realizat de Pictas surprinde o vizită virtuală în incinta cinematografelor “The Lightâ€Â,
permiţându-le celor interesaţi să cunoască viitoarele facilităţi 3D ale cinematografelor şi să ia contact cu atmosfera relaxată a spaţiilor lounge ce urmează a fi puse la dispoziţia vizitatorilor.
Pentru realizarea filmului promoţional s-au folosit personaje reale, filmate în studio pe croma verde şi inserate ulterior în animaţia 3D, pe fundalul unei muzici originale, create special pentru acest promo.
“ Am vrut ca experienÅ£a virtuală surprinsă de noi în filmul promoÅ£ional să o reflecte cât mai bine pe cea din realitate, cea pe care o vor trăi vizitatorii începând cu toamna lui 2008 în noile cinematografe 3D. Am încercat să surprindem faptul că The Light vor fi, mai mult decât cinematografe, adevărate locuri de petrecere a timpului liber, datorită conÅ£inutului, serviciilor ÅŸi spaÅ£iilor de recreere amenajate în foyer. Colaborarea cu echipa The Light a fost extraordinară, reuÅŸind finalizarea proiectului intr-un timp record â€Â, a declarat Oana Dereli, Client Service Director, Pictas Interactive.
Filmul promoţional produs de Pictas poate fi accesat la http://www.pictas-interactive