Philips participă la Motoare, la a cincea editie a festivalului ADfel. Filosofia brandului, “sense and simplicity”, va prinde viata La Motoare, locul unde Institutul de relaxare Philips va lua pentru prima data forme concrete (vineri, sambata, duminica). Printre diferitele feluri in care ideile si tehnologia vor schimba terasa se vor afla: un mod de a comanda mult mai simplu de la bar (miercuri si joi), un atelier de pictura neconventionala pentru fete (sambata) si un concurs de karaoke un pic mai ADfel (azi, marti). Toata saptamana, iti alegi masa in functie de televizorul preferat.
Duminica, 1 august, am pregatit o experienta inedita oferita de singurul televizor cu format cinematografic: Philips Cinema 21:9 si o difuzare in premiera in Romania.
“Va asteptam ca sa experimentati alaturi de noi ce inseamna tehnologia si simplitatea pentru Philips, sa fiti fata in fata cu brandul si cu produsele noastre. Beneficiile promise nu sunt simple artificii de marketing, sunt reale si, astfel, puteti interactiona direct cu ele” spune Oana Tanasescu, Corporate Communications Manager & Customer Marketing Manager Philips DAP.
Informatii cu privire la ADfel si la ce anume se va intampla in cadrul editiei din acest an vor fi disponibile pe site-ul evenimentului, www.ADfel.ro, pe pagina de Facebook (facebook.com/ADfel) si in contul de Twitter (twitter.com/ADfel).