Angajamentul cultural isi regaseste traditia la Audi. Traditiile culturale sunt expresia valorilor sociale. Acestea subliniaza identitatea si ne indica calea corecta spre viitor. Marca premium Audi cultiva traditia, o aduce mai aproape de oameni, actiunile pline de responsabilitate facand parte din filosofia Audi.
„Vorsprung durch Technik†crezul marcii Audi este expresia perfectiunii tehnice, ideilor inovatoare si actiunilor creative. Aceste aspecte constituie totodata premise elementare ale succesului. Procesele tehnice si culturale de creatie isi regasesc astfel o baza comuna, care se evidentiaza prin programele culturale de colaborare ale marcii Audi. Mai mult de atat, prin promovarea artei si culturii, Audi face liantul cu propriile produse, care pe langa functionalitate, se evidentiaza si prin valorile estetice si emotionale.
ÃŽnsuÅŸi numele brandului Audi, cu rezonanţă latină reprezintă forma imperativa a verbului “a ascultaâ€Â.
Prin asocierea cu Humanitas Multimedia, Audi devine: „ascultă (audi!) în maÅŸina ta vocea celor care au cultivat cel mai bine mintea umană, ascultă vocea culturii.â€Â
Marca premium Audi a incheiat un contract de colaborare alaturi de grupul Humanitas, holding-ul cultural care reuneşte patru firme independente juridic – Editura Humanitas, Editura Humanitas Fiction, Editura Humanitas Multimedia şi Societatea de difuzare Librăriile Humanitas.
Parteneriatul cuprinde mai multe sectiuni:
• o asociere pentru co-editarea unei selectii de audiobook-uri pentru clientii Audi
• o asociere pentru co-editarea mai multor carti, una dintre ele fiind EDITIA ANIVERSARA – LEGEA LUI MURPHY, care va avea lansarea in cadrul Bookfest, eveniment ce se va desfasura in perioada 04-08 iunie 2008.
• TINERETE FARA BATRANETE SI VIATA FARA DE MOARTE, album ilustrat de pictorul Ioan Iacob (Gaudeamus – noiembrie 2008)
• asociere in scopul realizarii unor evenimente publice, lansari si vernisaje in show-roomurile AUDI
• prezenta alaturi de Editura Humanitas si Humanitas Multimedia in cadrul Salonului de carte Bookfest 2008 si Gaudeamus 2008
Carţile audio (audio book) reprezintă o formă eclectică de educaţie culturală care îmbină elementul tradiţional, cartea, cu cel inovativ, suportul audio. Într-o societate în care nu mai este important doar să ajungi rapid dintr-un punct în altul, ci şi să acumulezi cât mai multe informaţii pe drum, audiobook-urile sunt o necesitate.
Asemeni marcii premium Audi, Humanitas Multimedia este o marcă dinamică şi atractivă, vizionară si orientată spre progres.
Nu suntem departe de momentul în care o călătorie cu maşina personală va deveni – într-o lume în plină criză de timp – un prilej de completare a cunoştinţelor sau a culturii generale. Audi, alaturi de Humanitas se adreseaza unui public educat şi elevat, care conştientizează nevoia de cultură, dar şi comprimarea timpului alocat satisfacerii acestei nevoi. Dincolo de această utilitate însă, a revalorificarii timpului, un audiobook prilejuieste o întâlnire virtuală cu o mare personalitate culturală, cu o voce cunoscută, cu un mare actor sau scriitor. Adevărata valoare a cărţii vorbite rezidă în faptul că ea devine un partener de dialog. Conduci imaginându-ţi că se află pe bancheta de lângă tine Radu Beligan. Râzi alături de Andrei Pleşu. Înveţi istoria povestită de Neagu Djuvara. Şi astfel, fiecare drum devine o poveste. Fiecare drum te îmbogăţeşte spiritual, te învaţă ceva nou.