Câştigătorii celei de-a IV-a ediţii a concursului de muzică clasică „Premiile Orange pentru tinerii muzicieni†au fost premiaţi vineri, 9 octombrie, în cadrul unui spectacol de gală ce a avut loc în Sala George Enescu a Universităţii de Muzică Bucureşti.
Finala concursului din această toamnă a reunit 9 tineri interpreÅ£i din secÅ£iunile „instrumente cu coardeâ€, „pian†şi „cantoâ€, care au concurat pentru premiul I în valoare de 25.800 de RON. Soprana Valentina Naforniţă a fost desemnată laureata competiÅ£iei. Premiile II ÅŸi III, în valoare de 15.050 de RON, respectiv 8.600 de RON, au fost acordate violoncelistului Åžtefan Cazacu ÅŸi violonistei Ioana Goicea.
EdiÅ£ia acestui an a introdus un nou premiu destinat „celui mai promiţător talentâ€, în valoare de 2.150 de RON ÅŸi care a fost decernat violoncelistului Andrei Ioniţă. ToÅ£i finaliÅŸtii competiÅ£iei au fost răsplătiÅ£i pentru virtuozitatea lor, Orange oferind ÅŸi 6 menÅ£iuni speciale care au constat în telefoane mobile performante.
Concurenţii au fost evaluaţi de un juriu ce a inclus nume sonore ale scenei muzicale internaţionale. Printre aceştia se numără Adrian Butterfield, profesor al Royal College of Music, reputat dirijor şi violonist britanic şi baritonul Peter Harvey, una dintre cele mai apreciate voci a ultimilor ani, ambii admiratori ai stilulului muzical baroc şi ai compozitorilor Johann Sebastian Bach, Antonio Vivaldi şi Joseph Haydn.
„Sunt fericită să văd că Orange organizează un concurs de muzică clasică ce promovează şi răsplăteşte tinerele talente. “Premiile Orange pentru tinerii muzicieni†reprezintă un punct de sprinjin pentru cultură şi o rampă de lansare pentru toţi finaliştii. Sunt mulţumită de rezultatul obţinut având în vedere faptul că toţi concurenţii au fost foarte buni†declară Valentina Naforniţă, câştigătoarea premiului I din acest an.
together we can do more
despre Orange România
Orange este lider de piaţă în România cu 10,354,000 de clienţi şi este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 186 de milioane de clienţi pe cinci continente.
Veniturile Orange România în prima jumătate a acestui an au depăşit o jumătate de miliard de euro, dintre care 267 milioane de euro au fost obţinute în trimestrul al doilea. Pentru a fi aproape de clienţi, Orange a dezvoltat o largă reţea de magazine proprii ce cuprinde în prezent 104 de magazine şi aproximativ 1,000 de magazine partenere în toată ţara.
Orange România se remarcă prin cea mai largă acoperire a reţelei şi performanţe excelente în serviciile de asistenţă oferite clienţilor. Orange înseamnă dorinţa de a crea un viitor mai bun şi de a oferi o experienţă de comunicare cât mai simplă şi mai intuitivă. Orange înseamnă mai mult decât tehnologie, telefonie mobilă sau reţele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea între oameni şi a aduce valoare comunităţilor în care operează. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate socială corporativă bine definită, prin care ne asigurăm că activitatea noastră se desfaşoară într-o manieră responsabilă.
Pentru mai multe informaţii puteţi accesa www.orange.ro