În perioada 14-21 iunie 2013, AFI Palace Cotroceni în parteneriat cu Wu Xing, lansează campania “Meniuri garantate pentru cumpărăturile tale”. Din dorința de a veni în întâmpinarea clienților săi cu oferte cât mai avantajoase, AFI Palace Cotroceni revine cu o nouă ediție a acestei campanii devenită deja tradiție.
Fiecare participant la campanie va fi răsplătit cu un voucher în baza caruia va putea alege un meniu complet de la Wu Xing, dacă face cumpărături de minim 200 Lei sau dacă reușește să cumuleze această sumă prin maxim două bonuri fiscale.
În funcție de valoarea cumpărăturilor, clienții pot primi până la trei vouchere pe zi și pot alege unul dintre cele trei variante de meniuri oferite de Wu Xing în campanie.
AFI Palace Cotroceni oferă consumatorilor o multitudine de opțiuni în materie de shopping (găzduind peste 350 de magazine) și petrecere a timpului liber alături de prieteni sau familie.
“Dorim să oferim clienților noștri posibilitatea de a avea în AFI Palace Cotroceni o experiență completă, de la shopping până la petrecerea timpului liber în locurile de distracție special amenajate, la terase sau la restaurantele din food court. Este o modalitate de a le mulțumi că au ales AFI Palace Cotroceni.” declară Aura Dinu, Head of Marketing Department.