După efervescentele spoturi publicitare „Da` halatul, cat e halatul?†şi „Era tat-su, ma…â€Â, ALTEX propune o noua campanie publicitara centrata pe o serie de spoturi realizate impreuna cu Leo Burnett. Noua serie de spoturi tv, denumita generic „Madame Multemediaâ€Â, promite sa seduca cu acelasi umor spumos. De data aceasta personajul principal este tipica vecina de la parter care isi petrece timpul „lipita de vizorâ€Â, spionandu-si vecinii, urmarindu-i sotulului fiecare miscare. Doar ca Madame Multemedia si-a dus „spionita†mai departe: are camere de luat vederi amplasate peste tot, pe care le urmareste pe un perete de plasme; vizorul e de fapt un aparat foto conectat la imprimanta de la „pupitrul de comanda†de unde Madame vede tot, aude tot, inregistreaza tot, pentru ca isi permite sa-si ia tot echipamentul de care are nevoie, de la ALTEX.
Campania se adreseaza persoanelor cu venituri medii sau mici, cu varste cuprinse intre 25 si 55 de ani, care urmaresc optimizarea raportului pret/calitate. Obiectivul acesteia rezida in a oferi perspectiva corecta asupra conceptului care sta la baza ofertei ALTEX: tehnologie avansata pentru orice buzunar – ALTEX – cel mai mic pret din Romania.
Ideea principala a mesajului este accesibilitatea – atat din punct de vedere al pretului produselor, cat si ca usurinta in utilizare a produselor electronice, electrocasnice si IT&C. In cadrul campaniei sunt realizate un spot de imagine de 30 de secunde si cateva spoturi tactice.
Pentru realizarea noilor spoturi au colaborat: regizor – Bogdan Naumovici, imagine – Max Lemnij, casa de productie – Multimedia Est, producator – Mihai Modalca.
Echipa ALTEX implicata in realizarea acestor spoturi i-a inclus pe Iulia Urda, Director Marketing ALTEX si Ciprian Lerca, Marketing Manager ALTEX.