LifeStyle

Noutati Cool Girl

Incepand cu numarul 9 din 18 aprilie, revista COOL GIRL are 16 pagini in plus, un logo nou si se adreseaza unui target usor crescut ca varsta, intre 14 si 24 de ani.
BURDA ROMANIA isi relanseaza unul dintre cele mai de succes titluri. De 5 ani pe piata, revista COOL GIRL este deja un brand ajuns la maturitate. Lider de piata pe segmentul revistelor de fete, COOL GIRL se afla totodata in top 10 al celor mai vandute reviste din Romania.

Conform Studiului National de Audienta pe perioada octombrie 2004-octombrie 2005, varsta cititoarelor revistei COOL GIRL a crescut, 77% fiind tinere intre 14 si 24 de ani. Pentru a multumi aceasta categorie de varsta extrem de pretentioasa, COOL GIRL se relanseaza cu un logo nou-nout, 16 pagini in plus, mai multe subiecte si rubrici interactive. Numele revistei este acum scris cu fonturi mai feminine, mai stilate, accentul fiind pus pe atributul COOL, care face referire exact la filosofia revistei! Logo-ul nou al revistei a fost ales chiar de catre cititoare, in urma unui studiu efectuat de Burda Romania printre eleve de liceu si studente, in perioada februarie-martie 2006.

Noul numar Cool GIRL are 60 de pagini, cu 40% mai mult decat pana acum. Paginile noi inseamna si mai multa informatie, COOL GIRL rezervand mai mult spatiu unor subiecte preferate de catre cititoare: beauy, fashion, baieti, staruri, trucuri si sfaturi practice. Tot o noutate este si faptul ca cititoarele COOL GIRL pot face parte din echipa redactionala a revistei. Ele sunt incurajate sa scrie articole, sa faca fotografii sau desene cu care sa participe la realizarea revistei, alaturi de echipa redactionala.