Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012, ediția București, eveniment organizat de 4 ACE și MSA Events, va avea loc pe 15 iunie, la Sala Palatului, iar noaptea albă a reclamelor va fi deschisă de către invitații speciali – Smiley și Jean Marie Boursicot, inițiatorul proiectului.
Astfel, pe lângă cele 5 ore cu 290 de reclame din întreaga lume, spectatorii vor avea parte de un concert Smiley, de o prezentare a lui Jean Marie Boursicot, cel mai mare colecționar de reclame din lume, precum și de numeroase mini-evenimente și concursuri de creativitate susținute de Flanco și animate de MC George Vintilă.
13 dintre cele 290 de reclame reunite sub conceptul “energie pentru creativi” sunt românești, aceasta fiind cea mai mare prezență a publicității românești în cadrul acestui eveniment, devenit deja o tradiție în peste 40 de țări, printre care și România.
Despre modul în care sunt selectate reclamele care vă vor ține în priză toată noaptea, Jean Marie Boursicot afirmă: “Nu aleg niciodată reclame pe criterii de marketing, ci pe criterii mult mai personale precum umorul, creativitatea sau factorul frapant. În definitiv, este vorba de o dragoste la prima vedere și de plăcerea de a găsi semnificații noi de fiecare dată când revin asupra unei reclame.”
Parteneri
Partenerul principal al evenimentului este Flanco, care prin această inițiativă dorește să ofere energie creativă tuturor pasionaților de advertising.
Coca-Cola susține, de asemenea, Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012, evenimentul de advertising al anului.
Noutatea de anul acesta vine din partea blogosferei care, prin prisma interactivității pe care o promite evenimentul, a decis susținerea creativității. Blogger-ul oficial al NDP 2012 este cabral.ro, iar adrianciubotaru.ro, bazavan.ro și bogdanabutnar.ro sunt ambasadori ai evenimentului publicitar al anului 2012.