Cel mai longeviv eveniment national de moda, Romanian Fashion Week, a ajuns la cea de-a 11-a editie si se va desfasura la Iasi in zilele de 8 si 9 mai. Nichi Cristina Nichita se afla la a 6-a participare la acest eveniment si aduce pe scena festivalului colectia toamna-iarna 2008/2009, in cea de-a doua seara a festivalului. In virtutea conceptului “less is more”, colectia abordeaza eleganta simpla, transpusa intr-o complementaritate a stilurilor masculin/ feminin, printr-o intoarcere in timp la perioada anilor ’80. Se abordeaza fenomenul “power dressing”, un stil prin care femeile sunt, in acelasi timp, “powerfull” si “feminine”.
Sunt readuse in centrul atentiei imprimeurile grafice si liniile arhitecturale, trasate in taieturi extrem de clare, de actualitate. Pantalonul, sacoul si mantoul devin piesele de rezistenta ale unui look masculinizat, de un rafinament elitist. Din punct de vedere cromatic, colectia este una sofisticata, orientata spre culori naturale (nuante de maron, ocru si teracot), sau spre tonuri in opozitie (alb/ negru si mixul contrastelor- griul), intr-un joc al pliseurilor si dungilor. Dominante sunt combinatiile inedite de texturi si accentele de piele, intr-un desen vestimentar care surprinde si emotioneaza. Incaltamintea, realizata de Mihaela Glavan, alaturi de accesorii si marochinarie, contribuie la intregirea imaginii unei femei puternice, aflata in plina expansiune profesionala.
In ideea unui stil minimalist androgin si “high-class”, pe care il adopta cu nonsalanta, femeia detine puterea absoluta. Ea afiseaza un individualism forte si un magnetism plin de clasa, afirmandu-si personalitatea printr-un total look rafinat. “Colectia din acest an se distinge prin simplitatea aparenta, in spatele careia se ascunde un rafinament studiat. Femeia care o intruchipeaza reuseste sa imbine prestigiul profesional si carisma personala, folosindu-se de un cod vestimentar original, de inalta clasa”, declara creatoarea de moda Cristina Nichita. “Detaliile colectiei sunt masculine, dar feminitatea ramane o atitudine!”.
Remarcabil in acest an este efortul sustinut de brandul NICHI CRISTINA NICHITA, care va urca pe scena Romanian Fashion Week cu nu mai putin de 3 colectii distincte: colectia proprie, cea semnata de Ana Maria Pop, castigatoarea concursului Inspired 2007 la sectiunea «Fashion Design», si cea a lui George Hojbota. Diferite ca si concept, si purtand amprenta unor talente diferite, dar exceptionale, cele 3 colectii au fost realizate integral in atelierele brandului de la Iasi. Calitatea executiei- atat in pret-a-porter, cat si in haute-couture- precum si propulsarea tinerelor talente, reprezinta exemple rasunatoare ale misiunii NICHI CRISTINA NICHITA.
http://www.nichi.ro