AUTO

Michelin Guarantee Plus în România: înlocuiesc gratuit două anvelope deteriorate accidental

Platforma de garanții Michelin Guarantee Plus România garantează la achiziția a patru anvelope noi Michelin înlocuirea gratuită a două anvelope deteriorate accidental. Acoperirea Programului Michelin Guarantee Plus este valabilă timp de 12 luni de la data achiziționării anvelopelor, gratuit. Lansarea platformei a avut loc în luna aprilie a anului trecut, iar anul acesta, compania Michelin s-a bucurat de o creștere de 250% privind numărul de înregistrări pe platformă, comparativ cu anul trecut.

Michelin Guarantee Plus în România

Michelin Guarantee Plus în România

Condițiile de înscriere în program sunt simple și la îndemâna tuturor celor care doresc să beneficieze gratuit de înlocuirea anvelopelor. Astfel, la fiecare achiziție a patru anvelope noi Michelin, de la dealerii care fac parte din program, este asigurată înlocuirea gratuită a unui număr de maxim două anvelope. Cererea de înlocuire a anvelopelor se realizează doar în baza facturii de achiziție și a documentelor pe care dealerul autorizat Michelin le întocmește, și care ulterior deschide cererea de garanție. Înregistrarea garanției pe platformă trebuie să fie efectuată în termen de cel mult 30 de zile de la data achiziției anvelopelor.

Platforma de garanții Michelin Guarantee Plus este construită într-un singur pas, astfel încât să fie ușor de accesat de către clienți în momentul înregistrării. Platforma vine și cu un element diferențiator, astfel, garanția unui utilizator nu poate fi înstrăinată, deoarece clientul primește un cod unic care este principalul identificator atât pentru înregistrare, cât și pentru cererea de garanție. Platforma reunește toate informațiile și funcționalitățile programului într-o singur loc, de la regulament, condiții de accesare, dealeri parteneri, și până la legătura cu echipa de suport.

„Pentru acest proiect ne-am dorit simplificarea procesului de obținere a garanției Michelin Guarantee Plus pentru clienți prin intermediul unei soluții digitale user friendly, și totodată, simplificarea procesului de aplicare în acest program și pentru distribuitorii din țară. Odată cu încheierea acestui an, rezultatele pozitive privind acest proiect nu au întârziat să apară. Suntem încrezători că și anul viitor proiectul Michelin Guarantee Plus va continua pe o pantă ascendentă”, a declarat Spyros Politis, Marketing Director Europa Central Sudică.

Programul de garanții Michelin Guarantee Plus este un proiect pilot lansat încă din 2018 în Grecia, unde s-a bucurat de un real succes. Astfel, la scurt timp, programul a fost implementat și în România (ro.plus.michelin.eu), Slovenia și Ungaria.

Pentru fiecare set de 4 anvelope achiziționate, 2 pot fi înlocuite în baza garanției, dacă ambele anvelope sunt deteriorate în același timp.

Locațiile disponibile unde clienții pot merge pentru serviciile asigurate prin programul Michelin Guarantee Plus sunt în continuă creștere. În prezent în Grecia există peste 170 de distribuitori, parteneri ai programului, în România peste 110 distribuitori, în Ungaria 140, iar în Slovenia aproximativ 30 de distribuitori.

Compania Ideologiq și Michelin România colaborează încă din anul 2017, timp în care au dezvoltat și implementat diverse soluții software și proiecte, printre care se numără și „Aventura Michelin” care are rolul de a reda parcursul Michelin în România în ultimele două decenii, printr-o experiență 3D, în cadrul unui tur virtual dezvoltat pe platforma aventura.michelin.ro.

Ideologiq și Michelin România continuă colaborarea, cu alte noi proiecte, și în anul 2022. Compania de servicii digitale Ideologiq dezvoltă platforma de garanții Michelin Guarantee Plus România.

Ne dorim ca această platformă să fie considerată un vector al creșterii gradului de satisfacție în rândul clienților Michelin. Creșterea cu 250% a numărului de înregistrări pe platforma din România, precum și creșterile de 200% în Grecia și respectiv de 150% în Slovenia, realizate în decursul acestui an, ne-a demonstrat că programul răspunde nevoilor cumpărătorilor și că totodată, în cadrul platformei, clienții au găsit cu ușurință toate informațiile necesare pentru a se putea înregistra rapid în program. În dezvoltarea acestui proiect au fost implicate trei departamente din cadrul agenției noastre, creație și strategie, client service și dezvoltare. Anul 2022 va veni cu alte proiecte noi pe care le vom dezvolta împreună cu echipa Michelin România“, a declarat Adrian Ichim, fondator și partener Ideologiq.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *