Stiri

Mic.ro are 140 de magazine

Intr-un moment in care balanta pare sa revina in favoarea micilor magazine de cartier, Mic.Ro a deschis deja 140 de magazine din viitoarea retea nationala, preconizata la 3000 de magazine. In 7 luni, solutiile integrate pentru retail de la Magister au ajutat demarajul spectaculos al proiectului.

In aprilie 2010, a pornit la drum unul dintre cele mai ambitioase si originale proiecte din retailul romanesc. Proiect bazat pe obiceiurile de consum ale majoritatii romanilor (si aici nu vorbim doar de bucuresteni), precum si pe o realitate de piata cauzata de prelungirea crizei financiare, Mic.Ro a reusit o intrare spectaculoasa in peisajul in reasezare al retailului din Romania.

In acest moment, din ce in ce mai multi romani cumpara putin si des, in incercarea de a face economii si de a consuma atat cat le trebuie. Cel mai la indemana le este micul magazin de cartier (asa numitele magazine de proximitate), unde oamenii se cunosc, sunt in cele mai multe cazuri vecini si au incredere destul de mare unii in altii.
Pentru a reusi sa capitalizeze cat mai rapid aceasta tendinta, Mic.Ro avea nevoie sa deschida extrem de rapid primele magazine, si intr-un numar destul de mare, astfel incat conceptul sa capete vizibilitate si proiectul sa devina activ, profitabil si, in acest fel, atractiv pentru viitorii antreprenori interesati de a prelua modelul de afacere.

Planurile Mic.Ro s-au concretizat cu ajutorul companiei Magister, care a pus la dispozitia lantului de mic retail un sistem integrat de management de magazin, concretizat prin trei componente:
– componenta hardware (sisteme POS, cititoare de coduri de bare, solutii de cantarire, imprimante fiscale, statii de lucru)
– componenta software prin brandul propriu de programe de management de magazin, SmartCash RMS
– componenta de training si transfer de know-how pe segmentul retail-ului mic/mediu.

Astfel, in 7 luni, Mic.Ro si Magister au reusit 140 de implementari de succes. La momentul demararii businessului, cerintele pe care le-am avut de la sistemul de retail vizau in primul rand viteza de implementare, stabilitatea sistemului si posibilitatea de validare rapida a unor concepte noi cu care intram pe piata. Solutia informatica pe care o cautam la acel moment trebuia sa fie implementabila in cel mai scurt timp posibil; preconditia era ca aplicatia respectiva sa fie off-the-shelf, incorporand deja un best-practice din industrie, validat prin implementarile anterioare, spune Dan Ionescu, administrator Mic.Ro. Magister Software s-a sincronizat perfect cu solicitarile noastre; am avut o implementare fulger, pe parcursul careia am beneficiat de tot suportul echipei de implementare. Procesele pe care le-am solicitat ulterior au fost de asemenea implementate rapid in aplicatie, permitand evolutia businessului in toate aspectele sale, adauga Serban Constantinescu, Director IT Mic.Ro.

Intreaga echipa Magister a participat cu entuziasm la pornirea acestui proiect, care i-a oferit o ocazie importanta sa-si demonstreze atuurile cheie pe care le detine in piata competitiva a solutiilor integrate, dedicate deschiderii la cheie a unui magazin de retail mic/mediu, individual sau dintr-o retea: specializarea si profunzimea cu care intelege zona de retail mic/mediu romanesc, calitatea exceptionala a brandului propriu de software SmartCash Retail Management System, serviciile post-vanzare si post-implementare gandite pentru a oferi un maxim de suport clientului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *