Mercedes-Benz România a lansat pagina de Facebook dedicată fanilor autohtoni ai mărcii germane, dar şi celor care doresc să descopere cât mai multe detalii despre universul Mercedes-Benz. Această nouă manifestare Mercedes-Benz în spaţiul online românesc a fost concepută şi implementată pentru a facilita interacţiunea pasionaţilor de autovehicule Mercedes-Benz cu marca, dar în acelaşi timp şi între ei.
Pagina de Facebook Mercedes-Benz România are un conţinut specific activităţii companiei în România, dar prezintă şi informaţii despre manifestările mărcii la nivel global.
Astfel, după lansarea noului website www.mercedes-benz.ro, cu un nou design şi un vizual mai emoţional şi a noului site media în limba română, www.media.mercedes-benz.ro, Mercedes-Benz România îşi reconfirmă angajamentul faţă de internauţii români de a interacţiona cu marca.
Fie că este vorba despre noua Clasă E Cabriolet, sau despre modelul care urmează să devină legendă, SLS AMG, ori despre noile generaţii Clasa R şi Clasa CL, cei care au fost obişnuiţi cu excelenţa mărcii germane, vor putea găsi pe noua pagină de Facebook informaţii şi detalii cu privire la cele mai noi tehnologii şi automobile Mercedes-Benz, cât şi despre acţiunile de promovare derulate la nivel naţional.