Daca ar fi pusi in situatia sa isi cumpere o masina maine, marea majoritate a soferilor si-ar cumpara un automobil Volkswagen – rezulta din studiul derulat de SpeedPromotion in randul soferilor bucuresteni la sfarsitul anului 2005, pe un esantion de 1053 de persoane.
Aproape 43% din soferii care isi vor achizitiona un autoturism in perioada urmatoare il vor achita cu banii jos iar 41% in leasing.
Internetul a devenit principala sursa de informare in decizia privitoare la achizitia unui autoturism, aproape 64% din soferi declarand ca internetul este primul loc unde cauta informatii referitoare la automobile. Pe locul 2, se situeaza vizitarea dealerilor iar pe locul 3 presa de specialitate.
Masinile germane detin in continuare suprematia in preferintele romanilor.
La intrebarea: “Care este cea mai buna masina noua pe care ati putea sa o achizitionati cu un buget dat?†soferii intervievati au pozitionat pe locurile fruntase preponderent masini de productie germana.
Auto Motor si Sport, Kiss FM si Libertatea conduc in preferintele bucurestenilor cand vine vorba de presa de specialitate, radio-uri pe care le asculta sau cotidiane citite zilnic.