Evenimente

Lidl te invită la un grătar… pe Facebook

În perioada 15 – 28 iulie, Lidl România te invită la un savuros barbecue online, prin aplicaţia de Facebook Lidl Live Social Grill. Noutatea acestei campanii constă în componenta de „live streaming” care permite vizualizarea, în timp real, a produselor pregătite pe grătarul aflat în parcarea magazinului Lidl de pe strada Ziduri între Vii din Bucureşti. Fanii de pe pagina de Facebook Lidl vor avea posibilitatea să asiste online la pregătirea bunătăţilor la grătar, să se eticheteze (tag) în produsele astfel preparate şi să le câştige instant.

Mecanismul competiţiei este foarte simplu. Pentru a se bucura de un prânz pregătit la Social Grill-ul Lidl, fanii trebuie să urmărească transmisiunea live pe www.facebook.com/lidlromania între orele 12:00-18:00. În momentul în care se aşează produse pe grătar, aceştia trebuie să eticheteze rapid produsul, cu numele lor, pentru a-l câştiga. Primul utilizator care reuşeşte să facă acest lucru va primi specialitatea respectivă acasă, în cazul în care acesta este din Bucureşti. Fanii din alte orașe vor primi un voucher în valoare de 10 lei.

De asemenea, produsele care se pregătesc în timpul sesiunilor de barbecue vor fi oferite, în limita stocului disponibil, clienţilor care fac cumpărături în valoare de minim 50 lei din magazinul Lidl în parcarea căruia este amplasat cortul Live Social Grill. Astfel, atât fanii paginii, cât şi clienţii vor avea posibilitatea să savureze în această vară bunătăţile pregătite la grătarul Lidl.

„Ne dorim să fim cât mai aproape de fanii şi clienţii noştri şi să le oferim acestora cât mai multe motive de bucurie, iar transmisiunile live integrate în campanii de real-time marketing generează atât o legătură strânsă cu publicul nostru, cât și interacțiune și metode inedite de recompensare. Cum de fiecare dată ieşirile la grătar sunt un bun prilej de relaxare şi de petrecere a timpului liber, am vrut să oferim aceeaşi atmosferă plăcută şi acelaşi festin culinar celor care ne susţin mereu. Aşadar, am trecut la „grătărit” şi i-am poftit pe toţi prietenii noştri – fani şi clienţi, la un grill savuros şi gustos”, declară Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl România.

Aceasta este doar una dintre numeroasele campanii online pe care Lidl le desfăşoară, fiind inedită datorită componentei „live” pe care o înglobează. Prezent de doi ani în social media, Lidl a reuşit să formeze o comunitate extrem de unită, majoritatea fanilor provenind din orașe mari, precum București, Iași, Timișoara, Cluj, Constanța și Brașov, pagina de Facebook Lidl România devenind, la nivel local, cea mai activă pagină de companie, cu peste 900.000 de fani.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *