Cea de-a doua editie a LeisurEXPO – singurul targ de oferte premium pentru relaxare si petrecerea timpului in aer liber – isi deschide portile in Piata Constitutiei din Bucuresti, in perioada 18 – 21 iunie. LeisurEXPO 2009 va oferi vizitatorilor un nou concept de lifestyle, definit de marcile de renume prezente in cadrul expozitiei.
Branduri importante din domeniile motorshow, trend fashion, leisure, outdoor design vor expune pe o suprafata de 3.000 de mp, fiind propuse cele mai in voga variante de distractie si relaxare outdoor. Ultimele tentatii in domeniu vor putea fi admirate de vizitatori timp de patru zile, intre 18 si 21 iunie, numai la LeisurEXPO 2009. Companii producatoare sau importatoare de ambarcatiuni si echipamente de agrement nautic sau auto-moto (ATV, scutere, motociclete, masini de teren, cabrio etc.), publicatii de profil, firme din domeniul articolelor sportive, mobilierului de exterior, accesoriilor pentru terase si gradina si plantelor decorative, precum si multi alti expozanti, si-au anuntat prezenta la eveniment.
La LeisurEXPO 2009 vor putea fi admirate, printre altele, yacht-urile sofisticate expuse de Fair Play Boats Division, cele mai spectaculoase modele Audi prezentate de Porsche Inter Auto Romania, iar pasionatii de ATV-uri vor putea testa quad-urile KTM cu omologare de strada, distribuite in Romania prin firma Action Land.
Printre expozanti se regasesc si firmele 360 Multi-Solutions – reprezentanta in Romania a marcii germane Enders (incalzitoare de terasa, gratare profesionale si articole de camping), SPORT & SURF – importator de articole moderne de street-surfing si importator EasyGlider pentru Romania, Top Quad – importator al vehiculelor de agrement Secma, Luxus Garten – producator de leagane si balansoare etc.
Expozitia se adreseaza persoanelor active, cu venituri peste medie, aflate in cautarea unor metode premium de relaxare in natura.
LeisurEXPO 2009 va putea fi vizitat de joi pana duminica intre orele 10.00 – 20.00. Evenimentul este organizat de agentiile Plus Media si Creative Brand Communication.